משרד הבריאות: מכרז לשירותי ייעוץ ויישום בנושאי SAP עבור הפרויקטים המבוצעים ע”י האגף למחשוב במשרד

הגוף המפרסם: משרד הבריאות/אגף בריאות דיגיטלית ומחשוב

נושא המכרז: מכרז לשירותי ייעוץ ויישום בנושאי SAP עבור הפרויקטים המבוצעים ע”י האגף למחשוב במשרד

מס’ המכרז: com7-2017

תאריך פרסום: 9 באפריל 2017

מועד אחרון: 4 ביוני 2017

הערות: מכרז זה הוא מכרז מסגרת, בהתאם להוראת תקנה 17ו. לתקנות חובת המכרזים התשנ”ג – 1993. ספקים אשר יעמדו בתנאי המכרז יחתמו על הסכם התקשרות עם המזמין ויכללו ברשימת ספקי מכרז המסגרת. זהות הספק ממנו תבוצע בפועל כל הזמנה של טובין, עבודה או שירותים תיקבע מפעם לפעם במהלך תקופת הסכם המסגרת ולאחר קיומו של הליך תחרותי.

הספקים הזוכים יהיו זכאים להתחרות בינם לבין עצמם לשם ביצוע חבילות השירותים במועדים הקבועים במכרז זה עבור המזמין מתוכם יבחר המזמין, בהתאם לפנייה פרטנית אשר תופץ לספקים ולאחר קיומו של הליך תחרותי, ספק בפועל לביצוע חבילות שירותים שונות לפי צרכי המזמין.

* שירותי היישום והייעוץ יירכשו במידת הצורך הן עבור משרד הבריאות, הן עבור בתי-החולים הממשלתיים והן עבור מערכת הבריאות בכללותה.

* רשימת זוכי מכרז המסגרת תוכל לשמש גם יחידות נוספות של משרד הבריאות (לרבות אך לא רק, בתי-חולים, לשכות בריאות וכן הלאה) למשימות הדרושות עבורם, והם יוכלו לעשות שימוש ברשימת זוכי מכרז המסגרת לצורך קיום הליך תחרותי בין ספקי הרשימה או להתקשר עם מי מבין הזוכים במכרז המסגרת בתיחור ספציפי לצורך המשימה שהוגדרה בתיחור. משרדי ממשלה אחרים יוכלו אף הם לעשות שימוש במכרז בכפוף לקבלת אישור המזמין בכתב ומראש.

* משך ההתקשרות הוא תקופה בת 36 חודשים כאשר למזמין תהיה שמורה, לפי שיקול דעתו הבלעדי, זכות הברירה להאריך את תקופת ההתקשרות לתקופה/ות קצובה/ות נוספת/ות, בכפוף לצרכי המזמין ולמגבלות התקציב. משך ההתקשרות הכולל (כולל תקופות ההארכה) לא יעלה על 60 חודשים.

* הספקים שיזכו במכרז יידרשו להיות מוכנים לאספקת שירותים לכל המאוחר בתוך 21 יום מיום קבלת ההודעה על זכייתם במכרז והכללתם ברשימת ספקי מכרז המסגרת.