משרד האוצר: מכרז למתן שירותי ניו מדיה ודיגיטל (בעיקר במספר מהלכים מרכזיים ורפורמות בעלי חשיבות גבוהה ברמה המשקית: תחום הדיור, סוגיית מתווה הגז, יוקר המחיה, קידום התחרות במשק, הפרטת תעש, רפורמה מול המערכת הבנקאית, בחח”י ובנמלים)

הגוף המפרסם: משרד האוצר/יחידת הדוברות וההסברה

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי ניו מדיה ודיגיטל

מס’ המכרז: 11/2016

תאריך פרסום: 14 באפריל 2016

מועד אחרון: 8 במאי 2016

הערות: מכרז למתן שירותי ניו מדיה ודיגיטל (לרבות אינטרנט, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ויוטיוב) ליישום  מדיניותה ויעדיה של יחידת הדוברות וההסברה. בימים אלו מקודמים במשרד האוצר במקביל מספר מהלכים מרכזיים ורפורמות שהם בעלי חשיבות גבוהה ברמה המשקית. בין היתר מדובר ב-

  • מהלכים בתחום הדיור.
  • סוגיית מתווה הגז.
  • יוקר המחיה.
  • קידום התחרות במשק.
  • הפרטת תעש.
  • רפורמה מול המערכת הבנקאית.
  • רפורמה בחברת החשמל והנמלים.
  • תקציב המדינה לשנת 2017 וחוק ההסדרים.
  • חקיקה שוטפת.
  • החלטות ממשלה שוטפות.
  • פעילות שוטפת של המשרד בנושאים שונים ככל שיתעוררו.

מציע שייבחר כזוכה במכרז זה יהיה אחראי, בכפוף להנחיית המזמין, לריכוז, ניטור, ייזום והובלת פעולות קידום המסרים של משרד האוצר בכל אמצעי המדיה החדשה.

השירותים שיינתנו במסגרת ההתקשרות יכללו, בין היתר, את הנושאים הבאים: יישום מדיניותה ויעדיה של יחידת דוברות והסברה בכל אמצעי הניו מדיה לרבות: אינטרנט, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ויוטיוב; כתיבת תכנים, קריאייטיב והפקת חומרי המחשה ויזואליים כגון מצגות, גרפים ואינפוגרפיקה; ייזום פעולות בתחום האינטרנט והרשתות החברתיות לקידום פעולות המזמין לרבות פרסום סטטוסים, פוסטים, בלוגים, תמונות וסרטונים; הובלת קמפיינים, וקידום תכנים תוך שימוש בטכנולוגיות רלוונטיות; עדכון אתר האינטרנט ואמצעי הניו מדיה של המשרד באופן שוטף; מעקב אחר חידושים ברשת ובמרחב המקוון; ניטור ואיתור תכנים ברשתות החברתיות העוסקים במשרד האוצר וניהול משברים ברשתות החברתיות; איסוף מידע מהגורמים הפנים משרדיים הרלוונטיים ותרגומם לשפת הניו מדיה.