משרד האוצר/מינהל הרכש הממשלתי פירסם RFI לצורך מכרז מרכזי לרכש שירותי דיגיטל

“מינהל הרכש הממשלתי במשרד האוצר, מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי ורשות התקשוב הממשלתי במשרד ראש הממשלה נערכים לכתיבת מכרז מרכזי שיאפשר למשרדי הממשלה לרכוש שירותים שיסייעו להם בביצוע טרנספורמציה דיגיטלית, כל אחד בתחומו.

“לצורך הכנת ואיפיון המכרז נבקש לקבל מידע בנוגע לשירותים שחברות המתמחות בטרנספורמציה דיגיטלית מציעות בתחומים הבאים:

+  Experience – מומחי חוויית לקוח המתמחים בעיצוב שירות מתוך הבנת המשתמשים וצרכיהם, גיבוש מסע הלקוח, עיצוב תכנים ויזואליים וטקסטואליים מחקרי משתמשים, מחקרי שימושיות ועוד.

+ Data – מומחים בהגדרת KPI’s, במדידה של שירותים, בניתוח נתונים ובהסקת תובנות, מומחי דאטה אשר עוסקים בארכיטקטורת מידע, בארגון מידע לא מובנה ובבניית מודלים.

+ Operations – מומחים בניתוח התהליכים העסקיים, באיתור הזדמנויות להתייעלות וחיסכון, בתכנון השינויים הארגוניים והתמריצים הדרושים לביצוע הטרנספורמציה הדיגיטלית ועוד.

+ Product – מומחים האחראים על גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית (לארגון בכללותו או למוצר/שירות מסוים), ניהול מוצר, קביעת סדרי עדיפויות, ניהול היחסים עם בעלי העניין ועוד.

“כמו כן, נבקש לקבל מידע בתחומים נוספים הרלוונטיים בעיני המשיבים לטרנספורמציה דיגיטלית, כגון ניהול שינוי והטמעה, שיווק דיגיטלי, קידום חדשנות, agile delivery וכו’.

“במסגרת המענה ל- RFI יתבקש המשיב להשיב לשאלות אודות: השירותים הדיגיטליים שלו, הניסיון הדיגיטלי שלו, אנשי הדיגיטל שלו והמתחרים שלו, כמפורט בנוסח המלא של הפנייה המפורסמת באתר המכרזים הממשלתי.

המועד האחרון להגשת מענה לבקשה הוא 27 במאי 2018.

“פנייה זו אינה בבחינת בקשה לקבלת הצעות (RFP) ואינה הליך מכרזי, לפיכך אין בה כדי ליצור מחויבות כלשהי כלפי מי מהמשיבים לה. הפנייה נועדה לקבלת מידע בלבד, ובעקבותיה ישקול המשרד את המשך פעולותיו בהתאם לשיקולים מקצועיים וענייניים.

“מענה לפנייה לא יהווה תנאי להשתתפות במכרז שייערך בעקבותיו. מענה לפנייה מוקדמת לקבלת מידע לא יעניק יתרון במכרז ולא יחייב את שיתופו במכרז של העונה או התקשרות עמו בכל דרך אחרת”.