משרד האוצר: הזמנה להציע הצעות למתן שירותי ביקורת בתחום טכנולוגיית מידע בגופים מוסדיים

20:43 09.05.2018

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד האוצר/אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון

נושא המכרז: הזמנה להציע הצעות למתן שירותי ביקורת בתחום טכנולוגיית מידע בגופים מוסדיים

מס’ המכרז: 06-2018

תאריך פרסום: 9 במאי 2018

מועד אחרון: 5 ביוני 2018

הערות: מכרז פומבי מספר 6/2018 בתחום שירותי הביקורת הוא מכרז בנושאים מקצועיים בעלי חשיבות רבה בגופים המוסדיים. המזמין מעוניין במציעים בעל יכולות מקצועיות מוכחות והכרות מעמיקה עם התחומים של שוק ההון, הביטוח והחיסכון.

+ ביצוע ביקורות בגופים המוסדיים וכן בגופים פיננסיים נוספים, המפוקחים על ידי הרשות בתחום טכנולוגיות המידע וניהולן, על בסיס היכרות עם פעילות הגופים ואיכות ניהול תהליכי המידע הטכנולוגי בהם, ועל בסיס היכרות עם הנעשה בעולם בתחומי טכנולוגיות המידע.

+ ביצוע ביקורות בגופים הפיננסיים בתחומי ניהול סיכוני טכנולוגיות מידע לרבות הערכת עמידה בדרישות הוראות הדין השונות ובכללן חוקי הפיקוח, תקנות הפיקוח וחוזרי הממונה בתחום מערך ניהול הסיכונים הטכנולוגיים בגופים הפיננסיים, לרבות ניתוח ניהול סיכונים תפעוליים וניתוח ניהול סיכוני אבטחת מידע.

+ ביצוע הערכות שונות בדבר היכולות והביצועים הטכנולוגיים של הגופים הפיננסיים באמצעות שימוש במדדי ביצוע (KPI’s), ובכלל זאת מדדים לבחינת החוסן הטכנולוגי וההשפעות על הביצועים העסקיים, פיננסיים והתפעוליים של הגוף המוסדי, מדדים אשר יבחנו חדשנות טכנולוגית של הגופים המוסדיים ומדדים נוספים בהתאם לשיקול דעתו של המזמין.

המזמין אינו מתחייב להזמנת שירותים בהיקף מינימלי כלשהו, בין היתר לאור העדר שליטה מצדו על כלל הנסיבות הנוגעות לקידום הנושא לשמו נשכר היועץ.