מרכז מעיין החינוך התורני: מכרז לרכישת רישיונות ושירות למערכת ERP לניהול רשת חינוך

הגוף המפרסם: מרכז מעיין החינוך התורני בארץ ישראל

נושא המכרז: מכרז לרכישת רישיונות ושירות למערכת  ERP לניהול רשת חינוך

תאריך פרסום: 7 בדצמבר 2016

מועד אחרון: 27 בדצמבר 2016

הערות: תקופת ההתקשרות תחל לאחר סיום הליכי המכרז וחתימת הסכם עם הספק, בכפוף לתקציב כל שנה תקציבית, והמזמינה תהיה רשאית לרכוש את השירותים,  על פי הצעת המחיר של הזוכה עד ליום 31.12.2025 והצעת המחיר של הזוכה תעמוד בתוקף עד למועד זה. בין תנאי הסף:

+ היקף הפעילות של המציע בכל אחת משלוש השנים שקדמו למועד פרסום מכרז זה (2013-2015) עמד על סכום של 10 מיליון ₪  ומעלה לא כולל מע”מ.

+ למציע מרכז תמיכה הפעיל לכל הפחות בימים א’ עד ה’, בין השעות 08:00 עד 18:00 למעט בערבי שבת וחג. מענה מרכז התמיכה לפנייה הטלפונית יבוצע בתוך 3 דקות מקבלת השיחה על-ידי מומחה תמיכה במערכת. מרכז התמיכה יהיה מבוסס על תמיכה ממוחשבת בחישוב עמידה במדדי שירות ויתבסס גם על יכולת השתלטות מרחוק.

+ במשך שלוש השנים הרצופות שקדמו למועד הגשת ההצעות למכרז זה, המציע התקין ויישם את המערכת בישראל בהצלחה עם לפחות חמישה מודולים הכוללים את מודול הכנסות ייעודיות למוסדות חינוך, לכל הפחות באחת מבין החלופות הבאות: א. ברשת חינוך אחת בפריסה ארצית, בה נפרסה המערכת בלפחות 100 מוסדות הפעילים במודול “רב חברתי”. ב. בשלוש רשתות חינוך בפריסה ארצית, שבכל אחת מהן נפרסה המערכת בלפחות 50 מוסדות לימוד הפעילים במודול “רב חברתי”.

+ למציע ניסיון מוכח בבניית ממשקים למערכות שכר ולמערכת ERP מבית SAP.

+ המערכת הינה אינטגרטיבית ואחודה, וככל שמשולבים בה מוצרי צד שלישי, המוצרים יהיו אינטגרטיביים למוצר הראשי ויתומחרו כחלק בלתי נפרד ממחיר המוצר ומודל הרישוי.