מפעל הפיס: מכרז לאספקה, הקמה ותחזוקה של מערכת מרכזית לניטור ותפעול אבטחת מידע SIEM

הגוף המפרסם: מפעל הפיס

נושא המכרז: מכרז לאספקה, הקמה ותחזוקה של מערכת מרכזית לניטור ותפעול אבטחת מידע   Security Information and Event Management, SIEM

מס’ המכרז: 320/2017

תאריך פרסום: 24 במאי 2017

מועד אחרון: 5 ביולי 2017

הערות: ההתקשרות היא לשנה. מפעל הפיס יהיה רשאי להאריך את תקופת ההתקשרות הבסיסית בתקופות נוספות שמשכן המצטבר לא יעלה על 9 שנים. בתום תקופות האופציה (9 השנים), ובכפוף להסכמת הספק, המפעל יהיה רשאי להאריך את ההתקשרות בתקופות נוספות, לצורך תחזוקת המערכת עד לתום פעילותה במפעל הפיס.

בין תנאי הסף:  המציע הינו ספק מורשה למערכת SIEM של אחד מהיצרנים הבאים: חברת HP, חברת Intel/McAfee או חברת IBM;  במהלך 48 החודשים האחרונים, שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, המציע סיפק והקים ל- 3 לקוחות לפחות בישראל, מערכות SIEM העומדות בדרישות המצטברות שלהלן: מערכת אחת לפחות מבין 3 המערכות לעיל הינה של יצרן המערכת המוצעת למפעל הפיס במכרז זה; מערכת ה- SIEM הופעלה אצל כל אחד מהלקוחות על לפחות 300 שרתי WIN ו/או לינוקס; לכל אחת ממערכות ה-  SIEM שהוקמו ע”י המציע יש capacity של לפחות 750 EPS ; במועד האחרון להגשת הצעות למכרז, לפחות 2 מהמערכות הנ”ל עובדות בסביבת הייצור (Production) שישה חודשים לפחות.

* המכרז הינו מכרז עם בחינה חד-שלבית. מפעל הפיס שומר על זכותו לקיים הליך תחרותי נוסף במקרה של הגשת הצעות זהות כאמור בתנאי המכרז.