משרד האוצר/החשב הכללי/מרכב”ה: מכרז להטמעה של מערכת מרכב”ה ERP/SAP במשרדי הרווחה והשירותים החברתיים והחוץ

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשב הכללי/מרכב”ה

נושא המכרז: מכרז להטמעה של מערכת מרכב”ה ERP/SAP באתרים השונים של משרד הרווחה והשירותים החברתיים ובמשרד החוץ ברחבי הארץ

מס’ המכרז: 11-2015

תאריך פרסום: 19 ביולי 2015

מועד אחרון: 27 באוגוסט 2015

הערות: המכרז הוא חלק ממהלך רחב יותר להטמעת מערכת המרכב”ה בכלל אתרי שני המשרדים הללו, חלקם או כולם השיטת מיקור-חוץ.

לוחות זמנים: מודול פיננסי ותמיכות במשרד הרווחה והשירותים החברתיים אמורים להיות מופעלים בינואר 2016; הפעלה מלאה של המערכת במשרד הרווחה – פברואר 2016; הפעלה מלאה של המערכת במשרד החוץ – מארס 2016.

במסגרת זו יש להכשיר את עובדי המשרדים ומנהליהם לשימוש במערכת והסתגלות לתהליכי העבודה העדכניים בממשלה. הטמעת המערכת כוללת הכשרת עובדים המשנים את תפקידם, הכשרת עובדים חדשים, ליווי עובדי המשרד בביצוע פעולות שאינם יכולים לבצען ללא סיוע וכן ריענון והעמקת ידע בנושאים שנלמדו. בנוסף, יש לבצע הטמעה של תהליכים חדשים ושינויים במערכת שנעשים לאחר שהותקנה מערכת מרכב”ה במשרדים במהלך כל תקופת ההתקשרות.

במסגרת המכרז ייבחר ספק זוכה לביצוע העבודה וכן ספק חלופי שיזכה במכרז במקרה בו הספק הראשון לא יעמוד במילוי התחייבויותיו.

תקופת ההתקשרות הינה 12 חודשים, כאשר לעורך המכרז שמורה הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות במספר תקופות לא מוגבל של עד חודש כל אחת ובלבד שסך ההארכות לא יעלה על 12 חודשים.

עורך המכרז אינו מתחייב לבחור את ההצעה הזולה ביותר, או כל הצעה שהיא, והוא יהיה רשאי לבטל את המכרז כולו או חלקו, או לדחותו מסיבות תקציביות, ארגוניות או מכל סיבה אחרת לפי שיקול דעתו הבלעדי.

בין תנאי הסף: המציע הינו בעל ניסיון מוכח בביצוע פרוייקטי הטמעת מערכות ERP ובמסגרתן מתן שירותי הטמעה בסביבת ייצור (production) בישראל, בין השנים 2010-2015, אצל שלשה לקוחות, במשך למעלה משישה חודשים לכל לקוח. בנוסף, לשני לקוחות מתוך השלושה סך של לפחות 50 משתמשים בכלל האתרים/סניפים ופרישה של 7 סניפים בו-זמנית.

על הספק הראשי להעסיק לפחות חמישה עשר עובדים קבועים, בעלי ניסיון של שנה אחת לפחות בתחום הדרכה ו/או הטמעת מערכת SAP, המתמחים במודולים הלוגיסטיים/פיננסיים.

בצוות שירכיב הזוכה, ישולבו לפחות עשרה מטמיעים בעלי ניסיון של שנה אחת לפחות בתחום הדרכה ו/או הטמעת ו/או עבודה, במערכת SAP, המתמחים במודולים הלוגיסטיים/פיננסיים.

המציע יציע 2 מנהלי פרוייקט הטמעה לפחות, מתוכם יבחר מנהל פרוייקט אחד. על מנהל הפרוייקט המיועד להיות בעל ניסיון של שנה לפחות בניהול פרוייקטי הטמעה. בעל ניסיון בניהול פרוייקט הטמעה אחד לפחות בהיקף של לא פחות משלושה אתרים ו/או לפחות 50 משתמשים. מנהל הפרוייקט יהיה מתוך מצבת העובדים הקבועה של החברה ומועסק על ידה במשך חצי שנה לפחות.

המציע ישלב בצוות אך ורק עובדים העונים על הסיווג הביטחוני הנדרש.