מכירות סוף השנה האזרחית: קומסקור צופה גידול של 15% בהוצאות המסחר האלקטרוני המקוון בארה”ב

חברת המחקר comScore פירסמה ב- 23 בנובמבר 2011 נתונים לגבי הוצאות המסחר הקמעונאי המקוון בארצות הברית לרגל תקופת חגי סוף השנה האזרחית [החודשים נובמבר – דצמבר].

לדברי קומסקור ב- 20 הימים הראשונים של חודש נובמבר 2011 הוציאו הצרכנים האמריקנים סכום של 9.7 מיליארד דולר, גידול של 14% לעומת אותה תקופה אשתקד.

יום רביעי 16 בנובמבר 2011 היה היום העמוס ביותר עד כה עם הוצאות שהסתכמו ב- 688 מיליון דולר.

קומסקור מעריכה כי בחודשים נובמבר ודצמבר יחדיו יוציאו הצרכנים האמריקנים סכום של 37.6 מיליארד דולר ברכישות קמעונאיות מקוונות, שיעור גידול של 15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

יום שישי השחור [Black Friday], שהשנה חל ב- 25 בנובמבר 2011, הוא היום הראשון שלאחר חג ההודיה ובו מתחילות הקניות המאסיביות של הצרכנים האמריקנים בחנויות. יום שני הקרוב 28 בנובמבר הוא Cyber Monday בו נערכות קניות מאסיביות באמצעות האינטרנט.