מינהל מקרקעי ישראל (ממ”י): דרוש/ה: מנהל/ת אגף מערכות מידע [המשרה תתפנה ב- 1/3/2013]

שם המשרד: מינהל מקרקעי ישראל (ממ”י)

התפקיד: דרוש/ה: מנהל/ת אגף מערכות מידע

מועד הפרסום: 26 ביוני 2012

מועד אחרון: 12 ביולי 2012

תיאור התפקיד: מנהל את האגף למערכות מידע במשרד/יחידת סמך, בהתאם להגדרות כפי שנקבעו ע”י נציבות שירות המדינה ובהתאם להוראות החוק, המסגרת הכוללת של התקציב, תוכנית העבודה השנתית והרב-שנתית והנהלים הקיימים במערכת הממשלתית; מופקד על מכלול שירותי טכנולוגיות המידע והמחשוב, מסד הנתונים, תקשורת מחשבים של המשרד וכן ניהול ופיתוח כלל משאבי מיחשוב שהמשרד נדרש להם; יוזם תוכניות רב-שנתיות לפיתוח טכנולוגיות מידע ומיחשוב; מיישם ומנהל את תוכנית העבודה השנתית, תוך ראיה רחבה ובחינה מתמדת של צרכי המידע הניהולי והאופרטיבי של המשרד על כל יחידותיו; מופקד על תכנון התקציב השנתי והרב-שנתי של שירותי המידע והמחשוב של המשרד,ומופקד על ניהולו; מתאם בין תוכניות העבודה, הרב שנתיות והשנתיות,בנושא מערכות מידע ומחשוב במשרד; יוזם רכש ו/או פיתוח של חומרה ותוכנה, התואמים את הצרכים החזויים של המשרד ויחידותיו, תוך בחינת כדאיות וביצוע חקר ישימות לגבי החלופות, בהתאם למקורות התקציביים והנחיות החשכ”ל הקיימות בנושא זה ובכלל זה שותף למו”מ עם ספקי חומרה ותוכנה ועם גורמים מקצועיים ומנהליים נוספים; מופקד על הטמעת נושא המחשוב וטכנולוגיות עבודה מתקדמות, בין עובדי המשרד ויחידותיו; מבצע בקרה אחר הפעילות הכוללת של המשרד בתחום טכנולוגיית המידע והמחשוב ובוחן תפוקות, תשומות, משך זמן, איכות המוצר, ומכלול העלויות להשגת המטרות; יוזם תוכניות להכשרה ופיתוח של עובדי אגף מערכות מידע במשרד/יחידת סמך; מייעץ להנהלת המשרד ולהנהלות יחידותיו בנושאי טכנולוגיות מידע ומיחשוב; מייצג את המשרד בוועדות ובפורומים מקצועיים בתחום טכנולוגיות המידע והמחשוב; יוזם חוזי התקשרות עם גורמי חוץ, לביצוע פרוייקטים מיוחדים,בוחן ומאשר את רמת ההתקשרות ואיכות המוצר/השירות הניתן ע”י גורמים אלה; בין יתר מטלות נושא המשרה יהיה לתת תצהירים בבית משפט, לפי הוראות הממונה, ככלל, ובנושאים הקשורים בתפקיד או לניהול הקרקע בתחום העיסוק, בפרט.

דרישות המשרה: השכלה: תואר אקדמי במערכות מידע או מדעי המחשב או הנדסת מחשבים או מתמטיקה ומדעי המחשב או הנדסת תעשייה וניהול במסלול של מערכות מידע או הנדסת תוכנה; או – תואר אקדמי אחר וחובת קורסים (כמפורט להלן בדרישות הקורסים); קורסים (למעט אם נלמדו במסגרת לימודים): קורסים בהיקף של 300 שעות לפחות בתחומי ניתוח מערכות מידע או ניהול פרויקטים או מנהלי מערכות מידע (CIO). ניסיון: ניסיון בתחומי מערכות מידע, בהתאם לפירוט הבא: לבעלי תואר ראשון 6 שנות ניסיון; לבעלי תואר שני 5 שנות ניסיון. מתוך כלל שנות הניסיון, נדרש ניסיון של 4 שנים לפחות בניהול צוות עובדים מקצועי מתחומי מיחשוב שונים (תשתיות, עיצוב, פיתוח, סיסטם וכד’) ובניהול תקציב ופרויקטים בתחום מערכות מידע ומיחשוב בתשתית טכנולוגית מודרנית.

דרישות נוספות ורצויות: היכרות עם תחום התקשוב הממשלתי/ציבורי; ניסיון בניהול מו”מ; ניסיון בניהול רכש בדגש על תחום מערכות מידע.

הערות: לאור התכנית לביצוע שינוי ארגוני ו/או מבני במינהל מקרקעי ישראל, ייתכן בעתיד שינוי המשרה. במשרה מועסק כיום עובד. המשרה תתפנה ביום 1/3/2013.