מינהל התכנון: מכרז לשירותי כתיבה, ייעוץ וליווי עריכת מכרזים בתחום המחשוב עבור אגף מערכות מידע במינהל

הגוף המפרסם: משרד האוצר/מינהל התכנון

נושא המכרז: מכרז  לשירותי כתיבה, ייעוץ וליווי עריכת מכרזים בתחום המחשוב עבור אגף מערכות מידע במינהל

מס’ המכרז: 19/2017

תאריך פרסום: 13 בספטמבר 2017

מועד אחרון: 30 באוקטובר 2017

הערות: אגף מערכות מידע במינהל התכנון מספק פתרונות מיחשוב, כלים טכנולוגיים ומערכות גיאוגרפיות לתמיכה ומימוש יעדי מינהל התכנון מתוך תפיסת עבודה דיגיטלית והובלת חדשנות בתחום היישומים והמידע המרחבי. האגף פועל לפיתוח מערכות מידע ממוחשבות ייעודיות המותאמות לצרכים הייחודים של כל יחידה ומספק כלים טכנולוגיים לציבור המתכננים, תוך שילוב תמיכה וסיוע לעובדים בתפעול השוטף של מערכות המידע וציוד המחשוב, הטמעת תפיסת עבודה דיגיטלית והובלת חדשנות בתחום היישומים והמידע המרחבי.  לאגף מוקד שירות לקוחות המספק שירותי תמיכה וסיוע בתפעול השוטף של מערכות המידע וציוד המחשוב ולתמיכה בלוקחות חיצוניים.

מועד משוער לתחילת מתן השירותים הוא ינואר 2018. לוועדת המכרזים תהיה שמורה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, זכות הברירה להאריך את תקופת ההסכם בתקופות קצובות נוספות ובאותם תנאים בתנאי וסך כל תקופת ההתקשרות, כולל תקופת ההתקשרות המקורית, לא יעלה על חמש שנים.

בין תנאי הסף: המציע הוא בעל ניסיון של שנתיים לפחות, בין המועדים 1/2012 ועד המועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בתכנון או בייעוץ בתחום ארכיטקטורת IT בפרוייקטים הכוללים 500 משתמשי קצה לפחות, עבור שני ארגונים שונים לפחות; המציע הוא  בעל בין המועדים 1/2012 ועד המועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה, בכתיבת לפחות 7 מכרזים בתחום המחשוב, עבור משרדי ממשלה ו/או יחידות סמך ו/או רשויות מקומיות ו/או חברות ממשלתיות בהיקף כספי של מעל מיליון ₪ לפחות לכל מכרז ולפחות מכרז אחד בהיקף של 10 מיליון ₪ לפחות.

הזוכה לא יהיה רשאי להשתתף במכרזים אותם כתב או להם ייעץ במסגרת התקשרות זו, ואף לא יהיה רשאי לתת שירותים לאורך כל תקופת ההתקשרות לזוכה/ים במכרזים אותם כתב או להם ייעץ במסגרת התקשרות זו.