מבייג’ין 2008 ל- לונדון 2012: הנתונים שמאחורי המשחקים האולימפיים

חברת iProspect פירסמה ב- 12 ביולי 2012 ריכוז של נתונים שפירסמו חברות שונות המשווים בין המשחקים האולימפיים הקודמים שנערכו בבייג’ין בסין ב- 2008 לבין המשחקים האולימפיים הנוכחיים בלונדון בריטניה.

במשך 17 ימי האולימפיאדה יהיו במקום יותר מ- 32,000 יוצרי תכנים – מהם 11,000 ספורטאים ו- 21,000 עיתונאים.

כל אלה צפויים להשתמש ברשתות החברתיות ובכלים דוגמת טוויטר ואינסטגרם כדי לתעד את המשחקים.

עפ”י ההערכות יהיו 4.9 מיליארד צופים ברחבי העולם (מהם יותר מ- 211 מיליון אמריקנים) במהלך 5,530 שעות של אירועי ספורט ומרביתם ישתמשו ברשתות החברתיות כדי לחלוק עם חבריהם וקרוביהם את חוויית המשחקים האולימפיים. במשחקים האולימפיים בסין לפני ארבע שנים צפו 4.7 מיליארד איש במהלך 2,500 שעות סיקור.

מקצת מהנתונים הנוספים:

בשנת 2008 היו 18.9 מיליון משתמשי טלפונים חכמים (סמרטפונים) ובשנת 2012 כבר מדובר בגידול של 456% ל- 106.7 מיליון.

בשנת 2008 היו 90 מיליון חשבונות Facebook ובשנת 2012 כבר מדובר ב- 901 מיליון חשבונות.

בשנת 2008 היו פחות מ- 1 מיליון חשבונות Twitter ובשנת 2012 כבר מדובר ב- 300 מיליון חשבונות, גידול של 29,900%.

בשנת 2008 היו 1.1 מיליון ציוצי Twitter ביום ובשנת 2012 כבר מדובר ב- 140 מיליון חשבונות, גידול של 12,627%.