כמה פעמים כבר נגעתם במכשיר הסמרטפון שלכם היום?

סקר שנערך בחודש פברואר השנה מצא שמשתמשי Android נוגעים במכשיר הסמרטפון שלהם בממוצע 2,617 פעמים ביום. יותר ממחצית (52%) שימוש הטלפון האקטיביים כללו שימוש ביישומון אחד בלבד, 27% בשני יישומונים, 12% בשלושה יישומונים ו- 9% ב- 4-13 יישומונים.

Mobile touches: dscout’s inaugural study on humans and their tech, דו”ח של חברת dscout  שפורסם בסוף חודש יוני 2016 אומר כי יישומוני משחקים הם המובילים עם ממוצע של 80 נגיעות בכל אינטראקציה עם המכשיר הסלולרי. במקום השני – יישומוני שופינג.

מחקר אחר, של חברת Localystics, בדק בכמה יישומונים בעלי הסמרטפונים משתמשים בפועל. המחקר העלה כי כמחצית מכלל בעלי הטלפונים החכמים בארצות הברית משתמשים ב- 6-10 יישומונים מידי שבוע. באשר לשימוש היומי, כשני-שלישים אמרו כי הם משתמשים ב- 1-5 יישומונים מידי יום ביומו.

מחקר אחר נוסף העלה כי האמריקנים בודקים את הטלפון הנייד שלהם 150 פעמים ביום. משמעות הדבר היא ביום ממוצע (משש בבוקר ועד עשר בלילה) הם נוגעים במכשיר אחת לכל שש דקות.

אותו מחקר העלה כי הפונקציה בה משתמשים הכי הרבה היא קבלה/משלוח של מסרונים. למעשה יש 101 סיבות שונות בהן נוקבים אנשים לכך שהם שולחים מסרונים. הפונקציה השנייה בחשיבותה היא משלוח/קבלת דואר אלקטרוני.