יבמ: חברות מובילות משתמשות בענן היברידי למסחר [Commercialize] ולהפיק רווח מתובנות נתונים [Data Insights] וכקרש קפיצה ליוזמות של הדור הבא

Growing up Hybrid: Accelerating digital transformation, דו”ח של IBM Center for Applied Insights  שפורסם ב- 3 במארס 2016 אומר כי חברות מובילות משתמשות בענן היברידי למסחר [Commercialize] ולהפיק רווח מתובנות נתונים [Data Insights] וכקרש קפיצה ליוזמות של הדור הבא דוגמת אינטרנט של הדברים [Internet of Things] ומחשוב קוגניטיבי.

קיימת סבירות של פי חמישה שהמובילים בשימוש בענן היברידי ישתמשו באנליטיקה מתקדמת [advanced analytics] לניהול סביבות ענן היברידי.

מסקר שנערך בקרב 500 מיישמי ענן היברידי ב- 13 מדינות [ארצות הברית, בריטניה, צרפת, גרמניה, דנמרק, פינלנד, נורבגיה, שבדיה, יפן, אוסטרליה, סין, הודו וברזיל] וב- 23 תעשיות שונות עולה לדברי שני-שלישים מהארגונים שכבר מיישמים כיום ענן היברידי הם כבר בעלי יתרון תחרותי מכך וקיימת סבירות של כמעט פי שלושה שישתמשו בו לאיסוף נכסי נתונים או למימוש וניצול הנתונים.

תשעה מכל עשרה משתמשים מדווחים שענן היברידי הוא קריטי לאסטרטגיה ולהצלחה העסקית שלהם. 85% דיווחו כי גישה היברידית לענן מאיצה את הטרנספורמציה בארגון שלהם.