חב’ Rimini Street מפרסמת בלאס וגאס את המחקר שנערך עבורה וממצאיו נותחו ועובדו ע”י פרופ’ אילן אושרי הישראלי מאוניב’ בניו זילנד

15:30 15.06.2018

קטגוריות: חדשנות, יזמות, פטנטים

IT Leaders Frustrated with Barriers to Innovation and Falling Behind, הוא דו”ח של חברת Rimini Street שפורסם ב- 13 ביוני 2018 חובר ע”י פרופ’ אילן אושרי מה- Graduate School of Management ב- University of Auckland Business School.

פרופ’ אושרי, שקיבל את תואר הבוגר שלו מאוניברסיטת תל אביב, ניתח את הנתונים שנאספו במסגרת סקר בינלאומי עצמאי שערכה חברת מחקר השוק הטכנולוגי Vanson Bourne בקרב 900 מקצוענים ברחבי העולם.

הסקר נועד להבין טוב יותר את העדיפויות והאתגרים של מקבלי ההחלטות בתחומי טכנולוגיית המידע והפיננסים בכל הקשור למימון ולהשקעה בחדשנות.

אחד הממצאים העיקריים במסגרת הסקר הוא שלמרות ההכרה בחשיבות של חדשנות ושל טרנספורמציה עסקית, הרי שמנהלים בתחומי טכנולוגיית המידע והפיננסים נתקלים במכשולים בתוך הארגון בדמות “הוצאות גדולות מידי כדי לשמור על כך שהאורות ימשיכו לדלוק” (לדברי 77% מהנשאלים) או “היעדר תמיכה של מועצת המנהלים בהשקעה משמעותית בחדשנות” (76%) או “מחוייבים ו’נעולים’ בהסכמים עם ספקים קיימים אשר מגבילים חדשנות (74%).

לדברי אילן אושרי שגם חיבר את הדו”ח, השקעה בחדשנות מחייבת תרבות ארגונית המעודדת נטילת סיכונים וקבלת כישלונות כדי ללמוד. “מרבית החברות חשות נוחות רבה יותר מתוצאות צפויות ואמינות ונוטות פחות לאתגר תפיסות מקובלות בתוך העסק. גישה זו לסיכונים מוטמעת ב- DNA של אותם הארגונים”.

יחד עם זאת, “ארגונים המצטיינים בחדשנות מאמצים מנטליות כפולה המאזנת בין השקעות בפרוייקטי חדשנות לא בטוחים אך טרנספורמטיבים לבין מיקוד במצויינות תפעולית. איזון זה מאתגרת בצורה קיצונית אולם חיוני לשם ההצלחה כיום ובעתיד”.