חב’ המחקר IDC מפרסמת נתונים חדשים בנושא מכשור לביש בעולם כולו, בסין ובהודו

Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker, דו”ח של חברת המחקר IDC  שפורסם ב- 6 בספטמבר 2016 אומר כי המכירות של מכשירים לבישים הגיעו ברבע השני של 2016 ל- 22.5 מיליון יחידות.

לדברי International Data Corporation מדובר בגידול בשיעור של 26.1% בהשוואה למכירות ברבע השני של שנת 2015. זאת למרות ירידה שנרשמה במכירות של אחד מהיצרנים הגדולים ביותר בתחום.

קטגוריית Basic wearables (הכוללת מכשירים שאינם תומכים ביישומונים של צד שלישי והיוותה 82.8% מכלל המכירות ברבעון זה) גדלה בשיעור של 48.8% לעומת שנת 2015.

קטגוריית Smart wearables (הכוללת מכשירים שתומכים ביישומונים של צד שלישי) ירדה בשיעור של 27.2%(-) לעומת שנת 2015.

את השוק הובילה חברת Fitbit עם נתח שוק של 25.4%. במקום השני חברת Xiaomi עם נתח שוק של 14%. שלישית חברת Apple עם נתח שוק של 7.6% [וירידה שנתית בשיעור של 56.7%(-) במכירות מהרבע השני של שנת 2015 לרבע השני של שנת 2016]. רביעית חברת Garmin [וגידול שנתי בשיעור של 106.7% במכירות מהרבע השני של שנת 2015 לרבע השני של שנת 2016].

China Quarterly Wearable Device Tracker, דו”ח של חברת המחקר IDC  שפורסם ב- 12 בספטמבר 2016 אומר כי המכירות של מכשירים לבישים בסין הגיעו ברבע השני של שנת 2016 ל- 9.54 מיליון יחידות, גידול בשיעור של 13.2% לעומת הרבע הראשון של שנת 2016 וגידול בשיעור של 81.4% לעומת הרבע השני של שנת 2015. את השוק הובילה חברת Xiaomi עם נתח שוק של 30.1%.

Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker, דו”ח של חברת המחקר IDC  שפורסם ב- 6 בספטמבר 2016 אומר כי המכירות של מכשירים לבישים בהודו גדלו ברבע השני של 2016 בשיעור של 41.9% לעומת המכירות ברבע הראשון של השנה הנוכחית. בסך הכל נמכרו ברבעון השני של שנה זו 567,000 מכשירים.