חב’ דואר ישראל מפרסמת בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא פעילויות מכירה להגדלת ההכנסות בסניפי הדואר

הגוף המפרסם: חברת דואר ישראל

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא פעילויות מכירה להגדלת ההכנסות בסניפי הדואר

תאריך פרסום: 1 בינואר 2018

מועד אחרון: 22 בינואר 2018

הערות: בבקשה לקבלת מידע נאמר כי חברת דואר ישראל מעוניינת לקבל מידע מצד גורמים/חברות העוסקים בתחום השיווק להגדלת הכנסותיה בסניפי הדואר.

לדואר ישראל כ- 700 יחידות דואר הפרוסות בכל רחבי הארץ עם 100,000 לקוחות כל יום המבקרים בסניפים. שעות הפתיחה במאות יחידות דואר הוארכו בחלק מימי השבוע עד 20:00. במהלך 2017 דואר ישראל חילקה כ- 60 מיליון חבילות שהוזמנו מחו”ל.

חברת דואר ישראל מעוניינת לנצל את הפריסה הרחבה של סניפי הדואר ואת הטראפיק העצום של לקוחות הפוקדים אותם להגדלת הכנסותיה. החברה מעוניינת לקבל מידע שיאפשר לה לבחון את האפשרויות להגדלת המכירות בסניפים וזאת באמצעות גורמים בעלי ידע מקצועי וניסיון הפועלים בתחום השיווק והריטייל.

החברה מבקשת כי המידע יתייחס ככל הניתן להיבטים הבאים: (א) הצבת נקודות שירות באתרי הדואר הפזורים ברחבי הארץ והמצויים ברשות המציע או ברשות קבלנ/י משנה מטעמו להצבה והתקנה של עמדות שירות לצורך מתן שירותים לציבור הרחב באמצעותן, תוך מענה לצרכי השוק. (ב) “חנות בתוך חנות” – מתחם למכירת מוצר, שירות או מותג באופן נפרד ומובדל בתוך סניפי הדואר. (ג)  מכירת שטחי פרסום בסניפי הדואר. (ד) כל פעילות עסקית רלבנטית אחרת.

חברת דואר ישראל מבהירה כי הפעילות בסניפי הדואר תתופעל ותתוחזק באם נדרש, על חשבון ועל-ידי המציע.

גורמים המעוניינים בכך, מתבקשים להעביר כל מידע רלוונטי תוך ציון פירוט כל השירותים המוצעים לפעילות בסניפי הדואר וכן מתודולוגיות הביצוע. יש לציין פרוייקטים דומים שבוצעו ע”י המציעים, היקפם הכספי, מועדי הביצוע שיצביעו על ניסיונם ויכולותיהם של המציעים.

חברת דואר ישראל מדגישה כי אין בפרסום מודעה זו יותר מאשר רצון בקבלת מידע ואין בכך לחייב את דואר ישראל בכל עניין שהוא.  מענה לפנייה זו לא יהיה תנאי להשתתפות במכרז ככל שייערך בעקבותיו ולא יקנה יתרון במכרז למי שנענה לפניה רק בשל היענותו ולא יחייב שיתופו במכרז או בהתקשרות עמו, בכל דרך אחרת.

במידה ויתקיים הליך מכרז או תחרות כלשהיא בעתיד תהיה דואר ישראל רשאית לשנות או להוסיף תנאים ודרישות, הכל עפ”י שיקול דעתה המקצועית ובהתאם לצרכיה.