הנהלת בתי-המשפט: מכרז לתפעול ותחזוקה לתשתיות המחשוב של בתי-המשפט

הגוף המפרסם: משרד המשפטים – הנהלת בתי-המשפט

נושא המכרז: מכרז לתפעול ותחזוקה לתשתיות המחשוב של בתי-המשפט

מס’ המכרז: 28/13

תאריך פרסום: 2 בינואר 2014

מועד אחרון: 8 ביוני 2014

הערות: הנהלת בתי-המשפט מבקשת לקבל הצעות לתפעול ותחזוקה במיקור-חוץ של תשתיות המחשוב למערכות המידע שלה. במסגרת מכרז זה נדרש הספק לקבל עליו בין היתר את ביצוע מלוא השירותים בתחום תשתיות התקשוב הניתנים כיום ע”י הספקים הנוכחיים של המערכות – חברת נס טכנולוגיות, חברת יבמ ישראל וחברת אלעד מערכות או גורמים מטעמן.

השירותים המבוקשים במכרז זה הם: תפעול, תמיכה ותחזוקה לתשתיות המחשוב; תפעול Data Center (כולל אתר גיבוי) לרבות אספקת ציוד ורישיונות תוכנה; הספקת שירותים נוספים.

היעדים והמטרות העיקריים של המכרז: הקמה, תפעול ותחזוקה של מערכי המחשוב של הנהלת בתי-המשפט: כלל מרכיבי מערכת “נט המשפט”, מערכות ייעודיות שיוצבו בחווה המרכזית ומערכות גיבוי שיצורפו לחווה; טיפול בנושאי מחשוב שוטפים למעט אותם מקרים שהמזמין יהיה מעוניין לבצע באחריותו. המזמין יאשר תוצרים ואבני דרך המופיעים בתוכנית העבודה; מיצוב טכנולוגית המידע ברמה המתקדמת ביותר תוך הבטחת גמישות מקסימלית של המערכות שברשות המזמין לצורך היענות לצרכיו העתידיים.

תקופת ההתקשרות הינה למשך 6 שנים שתחל מיום החתימה על ההסכם בכפוף לתנאי ההסכם ומכרז זה. בידי המזמין שמורה הזכות להאריך את תקופת ההסכם בשתי תקופות קצובות של שלוש שנים כל אחת, לפי שיקול דעת המזמין, עד לתקופה כוללת של 6 שנים נוספות ובסה”כ 12 שנים.

על המציע להציג: אישור מחזור כספי שנתי כולל לכל אחת משלוש שנות הכספים 2009-2011. המציע, כולל חברות בנות, חייב להיות בעל מחזור עסקי שנתי מינימאלי בהיקף של לפחות 30 מיליון ₪ לפני מע”מ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אספקת שרותי תפעול ותחזוקה והקמת מערכות מחשוב מורכבות של שרתים, מערכות אחסון, תקשורת, אבטחת מידע, שרותי Service Desk; אישור שלמציע, כולל חברות בנות, לפחות 70 עובדים מקצועיים בתחום התשתיות, נכון למועד הגשת ההצעה, המועסקים על ידו ישירות במסגרת יחסי עובד מעביד ולא באמצעות קבלני משנה.