היקף המסחר האלקטרוני העולמי ב- 2014 הסתכם ב- 1,943 מיליארד אירו
Global B2C E-commerce Report 2015, דו”ח של Ecommerce Foundation, של Ecommerce Europe ושל חברת המחקרGfK ובשיתוף עם GlobalCollect|Ingenico, שפורסם ב- 17 בספטמבר 2015 אומר כי היקף המסחר האלקטרוני העולמי (סחורות ושירותים) בשנת 2014 הסתכם ב- 1.943 טריליון דולר, שיעור גידול של 24% (בדומה לשנים שקדמו לה).
הגידול בהיקף המכירות בשנת 2015 יהיה נמוך יותר – שיעור גידול של כ- 16%. בסך הכל יסתכמו מכירות המסחר האלקטרוני ב- 2.251 טריליון דולר.
עוד מציין הדו”ח כי 2.64% מהתמ”ג העולמי הוצא בשנת 2014 על רכישת סחורות ושירותים באמצעות האינטרנט. לכאורה זה אינו נתון גבוה אולם מדובר בגידול של יותר מ- 100% מאז שנת 2010.
כמו בשנת 2013 גם בשנת 2014 איזור אסיה/פאסיפיק היה שוק המסחר האלקטרוני הגדול ביותר בעולם: 770 מיליארד דולר (שיעור גידול של 44.3% לעומת השנה הקודמת) לעומת 567 מיליארד דולר באירופה (עם שיעור גידול שנתי של 13.9%) ו- 522.9 מיליארד דולר בצפון אמריקה (שרשמה שיעור גידול שנתי של 12.2%).