החלטות על פטור ממכרז: בנק ישראל

18:06 09.07.2013

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

בנק ישראל פירסם לאחרונה מספר הודעות על בקשות להתקשרות עם ספק יחיד. להלן מקצת מהבקשות:

שם הספק: טלקוד מחשבים בע”מ

מהות ההתקשרות: תחזוקת מחשבים, שרתים וציוד היקפי. אימוץ תוצאות מכרז מרכזי של החשכ”ל, לצורך תחזוקת מחשבים, שרתים וציוד היקפי.

הערות: כל עוד מכרז החשכ”ל בתוקף. היקף כספי: עד 2 מיליון ש”ח, כולל מע”מ

שם הספק: ריל קומרס בע”מ

מהות ההתקשרות: התאמת אתר האינטרנט לצפייה במכשירי סלולר. התקשרות כספק יחיד, לצורך התאמת אתר האינטרנט של הבנק לצפייה במכשירי סלולר. הפיתרון המוצע על ידי חברה זו מספק התאמה די אחידה ומתאימה לכל הטכנולוגיות ומערכות ההפעלה של הטלפונים הסלולריים הקיימים בשוק (אנדרואיד, אייפון וכו’). לאחר שלפרסום כוונת ההתקשרות באתר האינטרנט כנדרש לא הוגשו הסתייגויות ומשהתקבל אישור המנכ”ל, אישרה ועדת המכרזים את ההתקשרות.

שם הספק: סאפ מנג’ בע”מ

מהות ההתקשרות: בקרת איכות תהליך הטמעה ויישום ERP. התקשרות כספק יחיד, לצורך אספקת שירותי ייעוץ ובקרת איכות לתהליך הטמעה ויישום של פרויקט ERP, ללא עלות נוספת, מעבר לתמורה שנקבעה בתחילת ההתקשרות. לאחר שלפרסום כוונת ההתקשרות באינטרנט כנדרש לא הוגשו הסתייגויות ומשהתקבל אישור המנכ”ל, אישרה ועדת המכרזים את ההתקשרות.

שם הספק: סאנגארד ישראל בע”מ

מהות ההתקשרות: רישוי, תחזוקה ושירותי מומחה למערכת MINT. התקשרות כספק יחיד, לאספקת רישוי, תחזוקה ושירותי מומחה לרכיבי מוצר התוכנה Mint של חברת SUNGARD. מערכת Mint על כל רכיביה, מפותחת, משווקת ומתוחזקת באופן בלעדי על ידי חברת SUNGARD העולמית. חברת סאנגארד (ישראל) בע”מ, היא מרכז הפיתוח והתמיכה של המערכת בישראל, המספק באופן בלעדי את שירותי התמיכה והתחזוקה. לאחר שלפרסום כוונת ההתקשרות באתר האינטרנט כנדרש לא הוגשו הסתייגויות ומשהתקבל אישור המנכ”ל מתאריך 26.6.13, ועדת המכרזים אישרה את ההתקשרות.

שם הספק: אס.פי.אל תוכנה בע”מ

מהות ההתקשרות: רכישה ותחזוקה של תוכנת ADABAS/NATURAL. התקשרות כספק יחיד, לרכישה ותחזוקה של תוכנת ADABAS/NATURAL. החברה הינה בבעלות מלאה של יצרן התוכנות, SOFTWARE AG, והיא המפיצה הבלעדית בישראל של מוצריו. לאחר שלפרסום כוונת ההתקשרות באתר האינטרנט כנדרש לא הוגשו הסתייגויות ומשהתקבל אישור המנכ”ל מתאריך 24.6.13, ועדת המכרזים אישרה את ההתקשרות.