הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב בשנת 2014 גדלו בשיעור של 15.4% לעומת 2013

10:31 04.03.2015

קטגוריות: מסחר אלק'/נייד

תגים: ,

דו”ח רבעוני של ה-  U.S. Census Bureau במשרד המסחר האמריקני שפורסם ב- 17 בפברואר 2015 אומר כי הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב בשנת 2014 כולה הסתכמו ב- 304.9 מיליארד דולר. מדובר בגידול של 15.4% לעומת ההוצאות בתחום זה בארצות הברית בשנת 2013.

מכירות המסחר האלקטרוני היוו 6.5% מכלל המכירות הקמעונאיות אשתקד.

הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע הרביעי של 2014 הסתכמו  ב- 79.6 מיליארד דולר, גידול של 0.1% לעומת הרבע השלישי של שנת 2014 וגידול של 14.6% לעומת הרבע הרביעי של שנת 2013.

כלל המכירות הקמעונאיות ברבע הרביעי של השנה שעברה בארצות הברית הסתכמו ב- 1,187.2 מיליארד דולר, גידול של 3.7% לעומת הרבע הרביעי של השנה שקדמה לה.

מכירות המסחר האלקטרוני היוו 6.7% מכלל המכירות הקמעונאיות ברבע הרביעי של השנה שעברה.