הודעות חדשות של הרשות לפיתוח י”ם על מענקים לעידוד חברות היי-טק, ביו-מד, תקשורת והעיצוב התעשייתי, חברות הזנק עתירות ידע, חברות בוגרות, תוכניות האצה וחממות

הרשות לפיתוח י”ם הודיעה ב- 29 באוגוסט 2017 על מענקים לעידוד חברות היי-טק, ביו-מד, תקשורת והעיצוב התעשייתי לעבור לי”ם/להרחיב פעילותן בה; שתתמוך כספית בהקמת חברות הזנק עתירות ידע בי”ם; שתתמוך בהקמה ובפיתוח חברות בוגרות, תוכניות האצה וחממות הפועלות בי”ם; ושתתמוך כספית בהקמה והרחבה של חברות ביו-מד.

■ הרשות לפיתוח ירושלים מעודדת חברות מתחומי ההיי-טק, הביו-מד, התקשורת והעיצוב התעשייתי לעבור לירושלים ולהרחיב את פעילותן בה. מענק בגובה של 400 ש”ח למ”ר, המוענק על פני שנתיים (250 ש”ח ו- 150 ש”ח), יינתן לחברות הממוקמות בשטח המוניציפלי של ירושלים. המענק יינתן בכפוף להעתקת הפעילות אל שטח ירושלים, בהיקף מינימלי של 100 מ”ר או עבור הרחבה של פעילות קיימת בשטח של 700 מ”ר לפחות. המענק ניתן עד לשטח כולל של 2,000 מ”ר.

■ במסגרת החלטת ממשלת ישראל מס’ 3238 מיום 29.5.2011 לפיתוחה ולחיזוקה של ירושלים צפויה הרשות לפיתוח ירושלים לקבל תקציב ממשלתי שחלקו מיועד, בין היתר, לעידוד הקמה של חברות הזנק עתירות ידע בירושלים.

■ במסגרת החלטת הממשלה מס’ 1483 מיום 2.6.2016, צפויה הרשות לפיתוח ירושלים לקבל תקציב ממשלתי המיועד, בין היתר, לעידוד הקמה ופיתוח של חברות בוגרות תוכניות האצה וחממות הפועלות בירושלים.

■ הרשות לפיתוח ירושלים מעודדת הקמה והרחבה של חברות בתחום הביו-מד. במסגרת זו, ניתן מענק, תלוי מספר עובדים, עד לגובה של 3,990,000 ש”ח (50,000 ש”ח – 96,000 ש”ח לעובד), לחברות אשר מייצרות מקומות תעסוקה איכותיים בתחום בעיר.

הרשות לפיתוח י”ם: מכרז לתכנון, אספקה, הפעלה, ושירות לרשת אלחוטית (WI-FI) באיזורים תיירותיים בירושלים

הגוף המפרסם: משרד ירושלים ומורשת/הרשות לפיתוח ירושלים

נושא המכרז: מכרז לתכנון, אספקה, הפעלה, ושירות לרשת אלחוטית (WI-FI) באיזורים תיירותיים בירושלים

מס’ המכרז: 6/17

תאריך פרסום: 29 באוגוסט 2017

מועד אחרון: 1 באוקטובר 2017

הערות: הרשות מעוניינת להתקשר עם גוף אשר יספק מערך המאפשר קבלת שירותי תקשורת אלחוטית (Wi-Fi) אמינה ורציפה לקהל הרחב, במוקדי תיירות שיוגדרו ע”י המזמין בעיר ירושלים ומתן שירותים למערך זה ומשתמשיו.

מערך התקשורת יהיה בבעלות הזוכה אשר ייתן למזמין שירותי תקשורת אלחוטית, יהיה אחראי על תחזוקת המערך ועל מתן שירותי תמיכה למשתמשיו.

בין תנאי הסף: למציע (או לקבלן-משנה מטעמו) האישורים הבאים במצטבר:

+ “אישור התאמה לצו אי תחולה” ממשרד התקשורת עבור ציוד התקשורת המוצע, בהתאם לצו הטלגרף האלחוטי (אי תחול הפקודה)(מס’ 2), התשמ”ב – 1982.

+ רישיון סחר ממשרד התקשורת, בהתאם לתקנות הטלגרף האלחוטי (רישיונות, תעודות ואגרות), התשמ”ז – 1987.

+ רישיון כללי כהגדרתו בסעיף 1 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב – 1982, מתן שירותי בזק פנים ארצי נייח (רישיון כללי או כללי ייחודי או כללי אחוד) ו/או רישיון מיוחד למתן שירותי גישה לאינטרנט שבגדר “שירותי בזק בסיסיים) כמשמעותם בסעיף 13 לחוק התקשורת האמור.