הוגשה תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד פרטנר בשם אלה מלקוחותיה שהחברה “העלתה את מחיר השירותים הנגבים מהם בניגוד לחוזה בין הצדדים ובטרם קמה לה זכות להעלות את מחיר השירותים”

13:41 30.03.2018

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

תגים:

לבית-המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה ב- 29 במארס 2018 תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד חברת פרטנר תקשורת בע”מ בשם אלה מלקוחותיה שהחברה “העלתה את מחיר השירותים הנגבים מהם בניגוד לחוזה בין הצדדים ובטרם קמה לה זכות להעלות את מחיר השירותים”.

התובע בתביעה זו הוא משה רוזנבלום. בכתב התביעה נאמר בין היתר כי “עניינה של בקשת אישור זו (והתובענה במסגרתה היא מוגשת) פשוט במיוחד ועוסק בהטעייה מובהקת אליה נלווית הפרת הסכם ברורה, וזאת במקרים בהם המשיבה מעלה את מחיר השירותים הנגבים מלקוחותיה בניגוד להתחייבויותיה”.

“המשיבה  מציעה ללקוחותיה לרכוש ממנה חבילות שירותים, במסגרתן המחיר אותו ישלמו הלקוחות מובטח לפרק זמן זה או אחר … על בסיס הבטחה זו רכש המבקש (כמו גם לקוחות רבים אחרים) מהמשיבה חבילה סלולרית תוך שברור לו כי בעשותו כן זכה הוא לתעריף המיטיב למשך פרק הזמן המובטח … לאחר ההתקשרות עם המשיבה נשלח למבקש מסמך ובו התיימרה המשיבה לשנות את הבסיס החוזי בין הצדדים עת היא הפחיתה את תקופת התעריף המיטיב מ- 36 חודשים לשנה אחת בלבד, וזאת בניגוד מוחלט וגמור למצגיה עובר להתקשרות”.

המבקש פנה אל חברת פרטנר כדי להעמידה על הטעות ולבקש שתעמוד בהתחייבויותיה אולם להפתעתו “המשיבה החליטה להתעלם ממצגיה והבטחותיה, ועמדה על כך שהתעריף יובטח למבקש למשך שנה אחת בלבד”.

המבקש, המציין בגילוי נאות בכתב התביעה כי הוא מועסק במחלקה לאכיפה אזרחית של המועצה הישראלית לצרכנות, אומר כי פנייה של המועצה אל חברת פרטנר בעניינו לא נענתה ע”י פרטנר תקשורת. הפנייה המקורית הייתה של עו”ד יעל כהן-שאואט סגנית היועץ המשפטי של המועצה הישראלית לצרכנות אשר בהמשך פנתה שוב ושוב מספר פעמים אל פרטנר בנושא זה אך לא זכתה בתשובה.

התביעה הוגשה באמצעות משרד עו”ד רפפורט לוין ביטון מרמת גן.