הוגשה תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד אס. בי. אן הלבשה בע”מ (חברה-בת של האחים סקאל, נציגת המותג האמריקני NAUTICA); שלחה מסרונים פרסומיים (הודעות SMS) בלי לקבל את הסכמת הנמענים מראש

09:48 07.05.2017

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

לבית-המשפט השלום בת”א הוגשה ב- 25 באפריל 2017 תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד אס. בי. אן הלבשה בע”מ (חברה-בת של האחים סקאל, נציגת המותג האמריקני NAUTICA).

התובע יונתן גרי (צרכן שרכש בעבר מספר מוצרים מהחברה) טוען כי החברה שלחה מסרונים פרסומיים (הודעות SMS) בלי לקבל את הסכמת הנמענים מראש: “… המשיבה מפרה בין השאר את הוראות חוק התקשורת באופן שיטתי וגורף; משגרת דברי פרסומת גם מבלי שקיבלה הסכמה מפורשת לכך; אינה מאפשרת לאותם נמענים לשלוח הודעת סירוב בדרך בה שוגרו דברי פרסומת אלו ומוסיפה לשלוח דבי פרסומת גם לנמענים ששילחו לה הודעות סירוב”.

“בהתנהלותה כאמור גורמת המשיבה נזקים ברי פיצוי לחברי הקבוצה הייצוגית, לרבות נזק לא ממוני בשל הטרדה והטרחה שבקבלת דברי הפרסומת וכן בשל הטרדה והטרחה בהודעת הסירוב שאינה בדרך בה התקבלו דברי הפרסומת”.

גם לאחר שביצע התובע את תהליך “ההסרה” המסורבל וקיבל הודעה כי מספר הטלפון הנייד שלו הוסר מרשימת התפוצה, הוא המשיך לקבל מסרונים פרסומיים מהחברה.

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד יונתן גרי.

טרם הוגש כתב הגנה.