הוגשה תביעה (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד חב’ היי ביז ונגד כ.א.ל. לגבי כרטיס האשראי FLY CARD היי-טק זון

09:41 07.05.2017

קטגוריות: משפט

לבית-המשפט המחוזי מרכז בלוד הוגשה ב- 20 באפריל 2017 (ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית) נגד חב’ היי ביז בע”מ ונגד כרטיסי אשראי לישראל בע”מ (כ.א.ל.) לגבי כרטיס האשראי FLY CARD היי-טק זון.

התובע הוא דב צימרמן, עובד בחברת סימנס ישראל. בתביעתו הוא אומר כי “תביעה זו עניינה בהחלטת המשיבות לעשות דין לעצמן שעה שהחליטו להפר ברגל גסה את ההסכם שכרתו עם המצטרפים לכרטיס האשראי ‘ FLY CARD היי-טק זון’, ביניהם המבקש, שעה שנמנעו לתת לחברי הקבוצה את ההטבות וההנחות אליהן התחייבו מפורשות בפרסומים”.

“ויובהר כי התנהלותן של המשיבות אשר נוהגות בחוסר יושר והגינות בשל אי הענקת ההטבות ו/או ההנחות, נוגדת את ההסכם שנכרת מול לקוחותיהן, ואינה עולה בקנה אחד עם חובתן מכוח הדין וכלפי לקוחותיהן”.

“יובהר כי גם לאחר פניות של המבקש בעניין לא ניאותו המשיבות לתקן את פרסומיהן ו/או לזכות את המבקש, וחמור מכך, המשיכו לצרף לקוחות למועדון ‘ FLY CARD היי-טק זון’ מבלי לגלות להם שלא יקבלו את ההטבות, ועל כן עלה הצורך בתובענה דנן”.

התובע מציין כי הנתבעת הראשונה בתביעה זו מציגה עצמה באינטרנט כמפעילת מועדון היי-טק זון – “מועדון הצרכנות של עובדי ההיי-טק הישראלי” – הכולל 180,000 עובדי היי-טק מכ- 580 חברות  בארץ.

התובע מיוצג ע”י עו”ד ישי זילברברג ועידו מלין.

טרם הוגש כתב הגנה.