ההתאחדות לכדורגל בישראל: בקשה לקבלת מידע (RFI) – מערכת מידע לניהול תחרויות הכדורגל בישראל

08:19 23.03.2018

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים ספורט והיי-טק

תגים:

הגוף המפרסם: ההתאחדות לכדורגל בישראל (עמותה רשומה)

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע (RFI)  – מערכת מידע לניהול תחרויות הכדורגל בישראל

תאריך פרסום: 22 במארס 2018

מועד אחרון: 3 במאי 2018

הערות: ההתאחדות לכדורגל בישראל שוקלת להקים מערכת מידע לניהול תחרויות הכדורגל בישראל. המערכת תנהל את ליגות הכדורגל, הגביעים, המועדונים, הקבוצות, השחקנים, המשחקים, השופטים, בעלי התפקידים, המתקנים, דו”חות השיפוט, בית-הדין המשמעתי ועוד.

לצורך בדיקת היתכנות וכדאיות פרסום פנייה לקבלת הצעות עבור הקמת המערכת, זקוקה ההתאחדות למידע רחב יותר בדבר פתרונות אפשריים העונים לצרכי ההתאחדות והערכה של העלויות הכרוכות במימושם. לצורך כך פונה ההתאחדות בהליך זה לקבל מידע. ההתאחדות כתבה בקשה זו במיוחד על מנת לקבל הערכה ראשונית לעלויות המימוש הצפויות. במערכת המידע הנדרשת יעשו שימוש עובדי ההתאחדות לכדורגל כמויות המשתמשים – כ- 100  משתמשים.

באמצעות המערכת החדשה, ההתאחדות מעוניינת להשיג את המטרות הבאות:

+ שדרוג המערכת הקיימת שנבנתה בשנת 2002 במחולל היישומים PowerBuilder  כיום בגירסה 12.5. ההתאחדות מעוניינת לפתח את המערכת בשפת פיתוח של מיקרוסופט [NET.].

+ שימור ידע, המערכת מתוחזקת על ידי חברה אשר מקצה לפעילות ההתאחדות מתכנת יחיד בעל כל הידע. ההתאחדות מעוניינת להתקשר עם חברה אשר תספק שימור ידע בפיתוח המערכת אצל כמה עובדים.

בין תנאי הסף: עיקר עיסוקיו המקצועיים של המשיב הוא בתחום ה- IT. המשיב מעסיק לפחות 10 עובדים במחלקה ייעודית מומחית בפיתוח בטכנולוגיית מיקרוסופט [NET.]. המשיב מעסיק לפחות 5 עובדים בעלי הסמכות בתחום פיתוח טכנולוגיית מיקרוסופט [NET.].