הדו”ח השנתי השביעי של Ericsson [המקיף 24 מדינות]: נרשם גידול רחב היקף בצפייה בוידיאו ובשידורי TV באמצעות מכשירים ניידים

ConsumerLab TV & Media Report, הדו”ח השנתי השביעי של חברת  Ericsson  שפורסם ב- 3 בנובמבר  2016 אומר כי עפ”י סקר שנערך ב- 24 מדינות בעולם עולה כי נרשם גידול רחב היקף בצפייה בוידיאו ובשידורי טלביזיה באמצעות מכשירים ניידים.

הנתח השבוע של הזמן המוקדש להם גדל בשיעור של 85% במהלך 6 השנים האחרונות.

זמן הצפייה הממוצע גדל ביותר מ- 200 שעות לשנה מאז 2012 (או 1.5 שעות נוספות לשבוע) וזאת לצד ירידה בזמני הצפייה באמצעות מכשירי טלוויזיה רגילים.

ההוצאה הצרכנית על שירותי וידיאו-עפ”י-צפייה (VOD) בארצות הברית  גדלה ביותר מ- 60% מאז שנת 2012: מ- 13 דולרים לחודש ל- 20 דולרים לחודש.

ארבעים אחוזים מהמשתתפים בסקר אמרו כי הם צופים ב- YouTube מידי יום. בנוסף, עשרה אחוזים אמרו כי הם צופים ביוטיוב יותר משלוש שעות ביום.

בסקר נערך באוסטרליה, ברזיל, קנדה, סין, קולומביה, הרפובליקה הדומיניקנית, גרמניה, יוון, הודו, איטליה, מקסיקו, הולנד, פולין, פורטוגל, רומניה, רוסיה, דרום אפריקה, ספרד, שבדיה, טאיוואן, תורכיה, בריטניה וארצות הברית. הנשאלים היו בגילים 16-69.