האיחוד האירופי שואף להכפיל מכירות המסחר האלקטרוני בשנת 2015

האיחוד האירופי הודיע כי הוא שואף להכפיל את מכירות המסחר האלקטרוני ואת התרומה של האינטרנט לתמ”ג האירופי בשנת 2015, זאת במטרה לסייע ביצירת מקומות עבודה ולהתמודד עם המשבר הכלכלי הנוכחי ביבשת.

מדובר בהגדלה של המכירות הקמעונאיות המקוונות מ- 3.4% כיום לשבעה אחוזים.

לדברי האיחוד האירופי אומנם כיום המסחר הכלכלי פורח באירופה אולם קיימים עדיין מכשולים המונעים גידול נוסף לרבות אי ודאות לגבי חוקים רלבנטיים, היעדר שקיפות לגבי ההצעות המקוונות ומודלים סותרים של תשלום ואספקה.

האיחוד ניסח תוכנית פעולה ב- 16 תחומים עיקריים שהוא מתכוון לעסוק בהם.