דו”ח של IHS Markit: יותר משלושה-רבעים מהכנסות של Online Display Advertising יגיעו מהמובייל בשנת 2020

דו”ח של חברת המחקר IHS Markit שפורסם ב- 25 בפברואר 2017 אומר כי בשנת 2020 יותר משלושה-רבעים מהכנסות של Online Display Advertising  יגיעו מהמובייל.

“פרסום נייד [Mobile advertising] גדל בצורה משמעותית יותר מכל מדיום אחר במהלך ארבע השנים האחרונות וכיום הוא אוחז בנתח גדול מאוד מהכנסות הפרסום המקוון”, אומרת חברת המחקר.

בשנת 2015 חל גידול בשיעור של 72% בפרסום העולמי בתחום ה- mobile display (בהשוואה לשנת 2014) אשר היווה 45% מכלל הכנסות ה- online display והגיע להיקף של 29 מיליארד אירו.

בשנת 2016 יחול גידול בשיעור של 42% בפרסום העולמי בתחום ה- mobile display להיקף של 41 מיליארד דולר והוא יגיע לנתח של 55% מכלל הכנסות ה- online display.

עוד אומרת חברת המחקר כי שוק הפרסום המקוון בסין יגדל בשנת 2017 בשיעור של 14.3% וזאת בעיקר בשל גידול משמעותי בתחום הוידיאו המקוון.