מתפרסמים נתוני המכירות הקמעונאיות המקוונות בארה”ב בתקופת חגי סוף השנה האזרחית

דו”ח של IBM Digital Analytics Benchmark שפורסם ב- 26 בנובמבר 2015 אומר כי המכירות הקמעונאיות המקוונות בארה”ב ביום שני 24.11.2015 (בו הוצעו הנחות לקראת חג ההודיה שחל ב- 27.11) גדלו בשיעור של 11.2% לעומת המכירות באותו היום אשתקד.

נתונים של מדד 2015 Digital Index Online Shopping  שפירסמה חברת Adobe ניטרה 100 מיליון ביקורים ל- 4,500 אתרים קמעונאיים לרבות 80% מכלל הטרנזקציות המקוונות בקרב מאה הקמעונאים האמריקנים המובילים [נכון לחמישי 26.11.2015 בשעה 20:15 שעון ישראל], אומרת כי יותר מ- 1 מיליארד דולר הוצאות ברכישות מקוונות במהלך חג ההודייה וכי הסכום הסופי צפוי להיות כ- 1.7 מיליארד לחג ההודייה כולו, גידול בשיעור של 22% בהשוואה לחג ההודייה אשתקד. שיעורי ההנחה הממוצעת בחג ההודייה עמד השנה על 24%.

בהודעה שפירסמה אדובי ב- 25.11.2015 היא אומרת כי בתקופה של 1-24.11.2015 הוציאו האמריקנים כ- 27 מיליון דולר בצורה מקוונת, גידול של 8.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

גם חברת IBM מפרסמת נתונים לגבי הרכישות כשהנתונים שהיא מפרסמת הם נתוני זמן אמת. לדברי יבמ, הנתונים של המכירות המקוונות ביום שקדם לחג ההודייה (קרי, 25 בנובמבר 2015) מצביעים על גידול של 35% לעומת אותו יום בשנה שעברה. יצויין כי כלל מכירות הסחר האלקטרוני בארה”ב צפויות לגדול בשנת 2015 כולה בשיעור של 14%. יבמ מדברת עתה על קצת פחות מ- 28% מכלל המכירות שהתבצעו באמצעות מכשירים ניידים.

תחזית של חברת המדידה comScore היא שפחות מ- 17% מכלל המכירות המקוונות השנה בארה”ב [בתקופת חגי סוף השנה האזרחית, החודשים נובמבר ודצמבר 2015] יתבצעו  באמצעות מכשירים ניידים, כלומר 11.7 מיליארד דולר מתוך סכום כולל של 70 מיליארד דולר, סך ההוצאות על רכישות מקוונות בארה”ב הצפויות בחודשיים האחרונים של השנה האזרחית הנוכחית.

הערת עורך Read IT Now: הנתונים המתפרסמים כאן מעודכנים לשישי  (27.11.2015) בצהריים. נתונים חדשים יותר יעודכנו בידיעה במוצאי שבת או במהלך יום ראשון ויתייחסו גם למכירות בחג ההודייה וגם למכירות ב- Black Friday.