דו”ח של Ericsson ConsumerLab: מחצית מהצפיות בטלביזיה ובוידיאו ייעשו ב- 2020 באמצעות המובייל (טבלטים, סמרטפונים ולפטופים)

TV and Media Report, דו”ח של חברת Ericsson ConsumerLab שפורסם ב- 9 באוקטובר 2017 אומר כי מחצית מהצפיות בטלביזיה ובוידיאו ייעשו ב- 2020 באמצעות צגי מובייל [מחשבי לוח (טבלטים), טלפונים חכמים (סמרטפונים) ומחשבים נישאים (לפטופים)] ורבע מהצפיות ייעשה באמצעות סמרטפונים.

לדברי חברת Ericsson ConsumerLab, מדובר בגידול בשיעור של 85% מאז שנת 2010.

בתוך שלוש שנים כמעט וישתוו הצפייה הלינארית והצפייה בוידאו עפ”י ביקוש [Video on Demand,VOD].

בשנת 2020, אחד מכל שלושה צרכנים יהיה משתמשי של מציאות מדומה [Virtual Reality, VR].

עוד מצביע הדו”ח על כך שהזמן המוקדש לצפייה בתכני וידיאו וטלביזיה הגיע לשיא של 30 שעות בשבוע.

הדו”ח מבוסס על סקר מקוון שנערך ב- 13 מדינות בקרב כ- 20,000 משתתפים בני 16-69: ברזיל, קנדה, סין, גרמניה, הודו, איטליה, רוסיה, דרום קוריאה, ספרד, שבדיה, טאיוואן, בריטניה וארצות הברית. המדגם מייצג יותר מ- 1 מיליארד אנשים.