דו”ח של CIRP: בעלי מכשירי Android מגלים רמת נאמנות גדולה יותר למותג שלהם לעומת iOS של Apple

דו”ח של Consumer Intelligence Research Partners, CIRP שפורסם ב- 8 במארס 2018 אומר כי בעלי מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה Android מגלים רמת נאמנות גדולה יותר למותג שלהם.

במדידה של הצרכנים האמריקנים ששידרגו את המכשיר שלהם ב- 2017, אנדרואיד זכתה לשיעור נאמנות של 89-91% לעומת 85-88% ל- iOS  של Apple. מדובר במדידה של הצרכנים שנשארו עם אותה מערכת ההפעלה כאשר הפעילו [activating] מכשיר חדש במהלך 12 החודשים שהסתיימו בדצמבר 2017.

לדברי החברה, בשלב זה בו קיימות שתי מערכות הפעלה עיקריות נראה שהצרכנים בוחרים אחת מהן, לומדים להכירה, משקיעים ביישומונים ובאחסון ונשארים עם אותה מערכת הפעלה. כעת זקוקות Apple ו- Google צריכות לתכנן כיצד למכור מוצרים ושירותים לאותם בסיסי לקוחות נאמנים.