דו”ח רבעוני של Interactive Advertising Bureau, IAB/PwC: גידול של 19% בהוצאות הפרסום הדיגיטלי במחצית הראשונה של 2016

Internet Advertising Revenue Report, הדו”ח הרבעוני של Interactive Advertising Bureau, IAB  ושל חברת PwC US  שפורסם ב- 1 בנובמבר 2016 אומר כי במחצית הראשונה של שנת 2016 חל גידול בשיעור של 19% בהוצאות הפרסום הדיגיטלי בארצות הברית והן הסתכמו ב- 32.7 מיליארד דולר לעומת 27.5 מיליארד דולר במחצית הראשונה של שנת 2015.

לדברי עורכי הדו”ח חל גידול בשיעור של 89% בנתח של המובייל האחראי כיום לכמחצית מכלל הכנסות הפרסום המקוון.

ההכנסות ברבע השני של שנת 2016 הסתכמו ב- 16.9 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 18% לעומת הכנסות בהיקף של 14.3 מיליארד דולר ברבע השני של שנת 2015.

ההכנסות מהמובייל חוו את השינוי המשמעותי ביותר – גידול בשיעור של 89%: משיעור של 8.2 מיליארד דולר במחצית הראשונה של שנת 2015 ל- 15.5 מיליארד דולר במחצית הראשונה של שנת 2016.

ההכנסות מהמובייל היוו 47% מכלל הכנסות הפרסום המקוון במחצית הראשונה של השנה הנוכחית.

וידאו בסמרטפונים ובמחשבי לוח (טבלטים) חווה גידול תלת-ספרתי בשיעור של 178% להיקף של 1.6 מיליארד דולר במחצית הראשונה של שנה זו.

חיפוש מבוסס מכשיר נייד [Mobile search] חווה אף הוא גידול תלת-ספרתי בשיעור של 105%: מהיקף של 3.6 מיליארד דולר במחצית הראשונה אשתקד ל- 7.4 מיליארד דולר במחצית הראשונה של שנת 2016.

ההכנסות מפרסום במדיה החברתית/הרשתות החברתיות גדלו בשיעור של 57%: מ- 4.4 מיליארד דולר בשישה החודשים הראשונים של שנת 2015 ל- 7 מיליארד דולר בשישה החודשים הראשונים של שנת 2016.