דו”ח רבעוני של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל PwC US : הכנסות הפרסום הדיגיטלי בארה”ב ברבע הראשון של 2017 הגיעו ל- 19.6 מיליארד דולר
Internet Advertising Revenue Report, הדו”ח הרבעוני של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת PwC US שפורסם ב- 14 ביוני 2017 אומר כי הכנסות הפרסום הדיגיטלי בארצות הברית ברבע הראשון שלשנת 2017 הגיעו ל- 19.6 מיליארד דולר.
מדובר בגידול רבעוני של 23% (או 3.7 מיליארד דולר) בהשוואה לרבע המקביל בשנה הקודמת.
הרבע הראשון של השנה הנוכחית מהווה את הרבעון השביעי ברציפות של רבע ראשון בשנה המאופיין ע”י גידול בשיעור דו-ספרתי והוא הרבע הראשון בשנה בעל שיעור הגידול הרב ביותר אי-פעם.
IAB Europe: גידול של 12.2% בהוצאות הפרסום המקוון באירופה בשנת 2016
AdEx Benchmark 2016 study, דו”ח של Interactive Advertising Bureau, IAB Europe שפורסם בכנס השנתי שלה באמסטרדם הולנד ב- 23 במאי 2017 קובע כי בשנת 2016 חל גידול של 12.2% בהוצאות הפרסום המקוון באירופה והן הסתכמו ב- 41.8 מיליארד אירו.
ממצאי הדו”ח מצביעים על כך שהוצאות הפרסום המקוון ממשיכות להיות גדולות יותר מאשר הפרסום בטלביזיה.
כל עשרים השווקים האירופאים הנכללים בדו”ח חוו שיעורי גידול חיוביים, דו-ספרתיים, זו השנה השלישית ברציפות. שלושה מהשווקים [רומניה, סלובניה ואירלנד] אף חוו שיעורי גידול של יותר מ- 30%.
המובייל המשיך להניע את הגידול עם שיעורי גידול של יותר מ- 50% בתחומי ה- mobile display/mobile search.
שלוש המדינות המובילות הן בריטניה (14.2 מיליארד אירו), גרמניה (5.9 מיליארד אירו) וצרפת (4.2 מיליארד אירו).