דו”ח חדש: שירות גרוע עלה לחברות טלקום בבריטניה 2.98 מיליארד ליש”ט ב- 2016

15:36 31.03.2017

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל

תגים:

Consumer Action Monitor, CAM, הדו”ח השנתי הרביעי של ארגון  Ombudsman Services הבריטי שפורסם ב- 15 בפברואר 2017 אומר כי שירות גרוע עלה לחברות טלקום בבריטניה 2.98 מיליארד ליש”ט בשנת 2016. שמונה-עשר אחוזים מהתלונות בתחום הטלקום היו לגבי שירות גרוע. זה הסקר חוצה המגזרים המקיף ביותר בבריטניה.

בסך הכל היו אשתקד בבריטניה 55 מיליון תלונות לגבי מוצרים ושירותים בממלכה (גידול בשיעור של 6% לעומת שנת 2015).

התלונות לגבי מגזר הטלקום היוו 13% מכלל התלונות והן הסתכמו ב- 6.9 מיליון תלונות. תחום הטלקום היה התחום השני מבחינת מספר התלונות כשבמקום הראשון תחום הקמעונאות עם שיעור של 24%.