ג’וניפר ריסרץ’: השופינג הנייד ייצור הזדמנות של 15 מיליארד דולר לשיווק ולפרסום הקמעונאים ב- 2012

חברת המחקר Juniper Research אומרת כי הטלפונים החכמים (סמרטפונים) ולאחרונה גם מחשבי הלוח (טבלטים) הגדילו גם את היכולות של הצרכן המודרני (שקיבל גישה רבה יותר למידע תחרותי על מוצרים ומחיריהם) וגם של המשווק הקמעונאי הנייד (שקיבל ערוצי שיווק חדשים).

השיווק הקמעונאי הנייד יסתכם בשנת 2012 ב- 15 מיליארד דולר לאחר שהוצאות הפרסום הדיגיטלי נעות לכיוון המכשירים הניידים וקופונים ניידים [mobile coupons] הופכים יותר ויותר מקובלים. מדובר בגידול של 50% לעומת שנת 2012.

עוד מצינת חברת המחקר שהוצאות שיווק קמעונאי נייד בצפון אמריקה ובמערב אירופה גדלות בקצב מואץ יותר מאשר במזרח הרחוק כולל סין.