ג’וניפר ריסרץ’: הכנסות הפרסום הדיגיטלי יכפילו עצמן עד שנת 2020

15:43 23.09.2016

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: ,

Worldwide Digital Advertising: 2016-2020, דו”ח של חברת המחקר Juniper Research  אומר כי הכנסות הפרסום הדיגיטלי יכפילו עצמן עד שנת 2020 ויסתכמו באותה שנה ב- 285 מיליארד דולר. זאת לעומת סכום של כ- 160 מיליארד דולר המוערך לשנת 2016.

עוד מציין הדו”ח כי בחמש השנים הקרובות יסתכם אובדן ההכנסות למפרסמים – כתוצאה משימוש של המשתמשים בחסימת פרסומות [ad blocking] – ב- 27 מיליארד דולר. חסימת פרסומות מקוונת [online ad blocking] צפוייה להוות 70.2% מכלל ההכנסות האבודות בשנת 2020.

Digital Advertisers vs. The Ad Blockers, מחקר של חברת המחקר Juniper Research    אומר כי מדובר בהוצאות הפרסום הדיגיטלי ברחבי העולם באמצעות המובייל, המכשור הלביש [wearables] ומכשירים מקוונים ביותר.

עד שנת 2020, כולל, יהיה שיעור גידול שנתי ממוצע של 22% בהוצאות הפרסום במובייל ובמכשור הלביש. הפרסום במובייל יגדל בשיעור גידול שנתי מצטבר [CAGR, Compound Annual Growth Rate] של 64.2% בתקופה האמורה.