בקשות של משרד האוצר/שירות עיבודים ממוכן (שע”מ) לפטור ממכרז

משרד האוצר/שירות עיבודים ממוכן (שע”מ) פירסם לאחרונה מספר הודעות על בקשות להתקשרות עם ספק יחיד. להלן מקצת מהבקשות הללו:

שם הספק: גרטנר ישראל בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת גרטנר ישראל בע”מ: תשלום דמי שירות שנתיים על ייעוץ. בהסתמך על חוות דעת של סמנכ”ל בכיר לתוכנה וטכנולוגיות ברוך הינברגר חברת גרטנר הינה היחידה שיש ברשותה שירותי מחקר ואנליסטים המכסים טכנולוגיות מחשוב בשוק הישראלי והעולמי, גישה ייחודית וחיפוש מחקרים באמצעות האינטרנט, פתיחת שאילתות מקוונות וגישה לאנליסטים ויועצים בעולם המסייעת בקבלת החלטות נכונות הקשורות להצטיידות ולבחירת טכנולוגיות.

שם הספק: IBM

מהות ההתקשרות: במחשב המרכזי בשע”מ מותקן ציוד מחשוב מתוצרת חברת יבמ. הציוד מאפשר את התפעול השוטף של מערכות המחשוב בשע”מ. יש לרכוש שירותי תחזוקה עבור ציוד זה. דוד סימן טוב מנהל אגף תשתיות מחשבים ותקשורת בשע”מ כותב כי יבמ היא החברה היחידה המספקת שירותי תחזוקה לציוד יבמ המותקן במחשב המרכזי ולפיכך היא ספק יחיד.

שם הספק: מ.י.ה. מחשבים בע”מ

מהות ההתקשרות: תחזוקת תוכנות מתוצרת חברת מ.י.ה מחשבים. במערכת המחשוב של שע”מ מותקנות ומופעלות תוכנות מתוצרת חברת מיה מחשבים בשע”מ. יש לשלם דמי תחזוקה עבור התוכנות לשנת 2013.

שם הספק: לוג-און תוכנה בע”מ

מהות ההתקשרות: תחזוקת תוכנות מתוצרת חברת לוג-און תוכנה. בערכת המחשוב של שע”מ מותקנות ומופעלות תוכנות מתוצרת חברת לוג-און. יש לשלם דמי תחזוקה עבור התוכנות לשנת 2013.

שם הספק: טנגרם סופט בע”מ

מהות ההתקשרות: תחזוקת תוכנות מתוצרת חברת טנגרם סופט. במערכת המחשוב של שע”מ מותקנות ומופעלות תוכנות מתוצרת חברת טנגרם סופט. יש לשלם דמי תחזוקה עבור התוכנות לשנת 2013.

שם הספק: היטאצ’י דטה סיסטמס ישראל בע”מ

מהות ההתקשרות: תחזוקת תוכנות מתוצרת חברת היטאצ’י. במערכת המחשוב של שע”מ מותקנות ומופעלות תוכנות מתוצרת חברת היטאצ’י. יש לשלם דמי תחזוקה עבור התוכנות לשנת 2013.

שם הספק: סייבר-ארק תוכנה בע”מ

מהות ההתקשרות: תחזוקת תוכנות מתוצרת חברת סייבר-ארק בע”מ. במערכת המחשוב של שע”מ מותקנות ומופעלות תוכנות מתוצרת חברת סייבר-ארק ויש לשלם דמי תחזוקה עבור התוכנות לשנת 2013.