בקשה לפטור ממכרז: משרד האוצר/ESI

הגוף המפרסם: משרד האוצר [אגף מערכות מידע + מרכב”ה]

תקנה: 3 (29)

שם הספק: אי. אס. אי. מערכות מומחה תעשיות בע”מ

מהות ההתקשרות: תוכנת לוגיסט [LOGIST] – כלי המאפשר כתיבת חוקים בשפה העברית בצורה מובנית, באופן המאפשר הזנת ידע ושימוש בו בזמן אמת – משמשת בין היתר לנושאים הבאים: כתיבת חוקי הגמלאות לשימוש מינהלת הגמלאות לצורך קבלת החלטות בתחום הפרישה של כלל עובדי המדינה; בחינת זכויות העובדים לקראת פרישה; כתיבת חוקת השכר לשימוש האגף להסכמי שכר באוצר, לצורך בקרת שכר וביצוע סימולציות בעת דיוני שכר; חוקת השכר משמשת גם את אגפי האוצר האחרים, ואת משרדי הממשלה בכל הקשור לבקרות שכר.

נדרשת תחזוקה שנתית לרישיונות לוגיסט. על בסיס בדיקה מול החברה יצרנית המוצר והצהרתה, אין ספקים אחרים המספקים שירותי תחזוקת רישיונות לוגיסט. חברת ESI פיתחה את המוצר והינה המשווקת והמתחזקת בלעדית את רישיונות המוצר. הכלי משולב באוצר מאז שנת 1996, ומשמש כתשתית לפיתוח מערכות מבוססות חוקה.

הרכש שנדרש הוא לתחזוקת רישיונות בלבד, אשר אפשרי כאמור באמצעות חברת ESI בלבד, בהיותה החברה שפיתחה את הכלי והמשווקת הבלעדית של רישיונות לוגיסט. זאת בשונה מפיתוח חוקה על בסיס כלי זה האפשרי גם באמצעות גורמים אחרים. היקף כספי: 167,500 ₪ כולל מע”מ לאגף למערכות מידע ולמרכב”ה

התחלת ההתקשרות: 1 בינואר 2014; סיום ההתקשרות: 31 בדצמבר 2014

החלטה: טרום החלטת הועדה

הערות: פרסום כוונה להתקשרות עם ספק יחיד