בקשה לפטור ממכרז: משרד האוצר/מג’יק

הגוף המפרסם: משרד האוצר

תקנה: 3 (29)

שם הספק: מג’יק תעשיות תוכנה (ישראל) בע”מ

מהות ההתקשרות: האגף למערכות מידע במשרד האוצר מבקש לרכוש שירותי רישוי, תחזוקה ותמיכה לכלי פיתוח מג’יק, כחלק מהסכם רישיון אתר. במסגרת רישיון האתר יוכל משרד האוצר למשוך כמה רישיונות שיידרשו ולהתקין סביבות פיתוח, בדיקות וייצור ללא כל הגבלה וללא כל תשלום נוסף. כמו כן יהיה המשרד זכאי לשדרוג גרסאות, עדכונים ותיקוני באגים, וכן שירותי תמיכה טלפונית עבור בעיות תפעול בכלים ובאגים. ההסכם לרישיון אתר ייחתם ל- 3 שנים, עם אופציית הארכה ל- 3 שנים נוספות באותם תנאים.

להלן המוצרים לגביהם נדרשים שירותי תחזוקה: טכנולוגיות ממשפחות Magic XPI, XPA הקיימות באוצר, וכן כל טכנולוגית פיתוח עתידית של חברת מג’יק. באמצעות הכלים הללו פותחו עשרות מערכות במשרד, ביניהן, תקציב המדינה, אקטואריה, מנו”ף. וכן נעשה שימוש בכלי האינטגרציה iBolt, באמצעותו בוצע מחשוב אוטומטי של תהליכים רבים במשרד, ביניהם, משיכה יומית של שערי מט”ח מבנק ישראל, קליטת תשלומים מבנק הדואר, קליטת מדדים מלמ”ס.

חברת מג’יק תעשיות תוכנה היא היחידה היכולה לספק את שירות התחזוקה והתמיכה עבור מוצרי חברת מג’יק ועל כן הינה ספק יחיד לרכישה זו. היקף העסקה: 50,000 דולר לא כולל מע”מ לשנה; לתקופה של שלוש שנים, סה”כ כ- 708,000 ש”ח כולל מע”מ.

התחלת ההתקשרות: 1 בינואר 2014; סיום ההתקשרות: 31 בדצמבר 2016

החלטה: טרום החלטת הועדה

הערות: פרסום כוונה להתקשרות עם ספק יחיד