בעקבות פנייה ל- 5 חברות פוטנציאליות, בחרה וועדת המכרזים של משרד האוצר בהלמן ושות’ ש.מ. בע”מ למתן שירותי ייעוץ לוועדת המכרזים לבחירת גורם מפעיל לתפעול מערך הפצת השידורים הקרקעי בטכנולוגיה ספרתית (מערך עידן פלוס)

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשכ”ל

שם הספק: הלמן ושות’ ש.מ. בע”מ – אודי הכהן

מהות ההתקשרות: מתן שירותי ייעוץ לוועדת המכרזים לבחירת גורם מפעיל לתפעול מערך הפצת השידורים הקרקעי בטכנולוגיה ספרתית (מערך עידן פלוס)

התחלת ההתקשרות: 28 במאי 2017; סיום ההתקשרות: 28 במאי 2018

החלטה: אושר ע”י וועדת המכרזים במשרד האוצר [ביצוע עבודת ייעוץ מקצועית. פנייה תחרותית להצעות. אישור ועדת המכרזים לפי סעיף 5(א)(2) לתח”ם]

הערות: ב- 22 במאי 2017 נערכה ישיבה של וועדת המכרזים במשרד האוצר לנושא זה.

מוקדם יותר נשלחו פניות לחמש חברות וארבע מהן נענו. וועדת משנה של וועדת המכרזים העניקה נקודות ציון איכות לכל-אחת מההצעות שהוגשו. וועדת המכרזים אישרה ואימצה את המלצות וועדת המשנה לקידום איכות המציעים. לאחר מכן נפתחו המעטפות עם הצעות המחיר שהוגשו ע”י המציעים. ניקוד הצעות המחיר נקבע בהתאם לקריטריונים שפורסמו בנוסח הפנייה התחרותית.

בהחלטה הכתובה של וועדת המכרזים הושחרו התוצאות.

הוועדה מציינת כי “לאור אופייה המיוחד של העבודה מחליטה הוועדה על הכרזתה של חברת קו פרוייקט ייעוץ הנדסי בע”מ – BDO ככשיר ראשון במקרה בו החברה הזוכה לא תספק את השירותים המבוקשים לשביעות רצונם המלאה של חברי וועדת המכרזים.