בנק ישראל: מכרז פומבי ממוכן דו-שלבי לאספקת שירותי מענה קולי לציבור הרחב

הגוף המפרסם: בנק ישראל

נושא המכרז: מכרז פומבי ממוכן דו-שלבי לאספקת שירותי מענה קולי לציבור הרחב

מס’ המכרז: 36/17

תאריך פרסום: 15 בנובמבר 2017

מועד אחרון: 5 בדצמבר 2017

הערות: בנק ישראל מספק כיום לאזרחי המדינה, באמצעות ספק חיצוני, שירותי מידע ללא תשלום (השירות בעלות של שיחה מקומית בלבד): מענה קולי לשערי מט”ח [כ- 50,000 שיחות בחודש]; מענה קולי למושכי שיקים ללא כיסוי (מושל”כ)/חשבונות ולקוחות מוגבלים [כ- 1,500 שיחות בחודש] ומענה קולי בנושא השטרות החדשים [כ- 40 שיחות בחודש].

בין דרישות הסף: למציע ניסיון באספקת שירותי מענה קולי בשני ארגונים לפחות, בכל ארגון במשך שלוש שנים לפחות, במהלך חמש השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות במכרז, עם כמות פניות חודשית ממוצעת של 40,000 פניות לפחות.

המערכת צריכה לעמוד בשורה של דרישות אבטחת מידע ובהן המידע הנשמר במערכת מוצפן; מתקיימת סריקה תקופתית של קבצי הלוג וניטור הלוגים של גישות למערכת; לכל רכיבי המערכת המוצעת מתקיימת שרידות מקומית ללא SPOF – Single Point Of Failure.