בנק ישראל: מכרז פומבי לבקרת פרוייקטים טכנולוגיים

הגוף המפרסם: בנק ישראל

נושא המכרז: מכרז פומבי לבקרת פרוייקטים טכנולוגיים

מס’ המכרז: 23/17

מועד אחרון: 7 במאי 2017

הערות: בנק ישראל מזמין הצעות לבקרת פרוייקטים טכנולוגיים לצורך בקרה על פרוייקט הקמת המערכת לשיתוף נתוני אשראי ופרוייקטים נוספים שהבנק עומד לבצע.

בין דרישות הסף:  המציע, או גוף שאיתו יש למציע שיתוף פעולה מוסדר לפחות ברמה החוזית, סיפק שירותי בקרת פרוייקטים בלפחות שני פרוייקטים טכנולוגיים, לפחות אחד מהם בתחום הפיננסי. למנהל הבקרה המוצע ניסיון בניהול בקרת פרוייקטים בלפחות שני פרוייקטים טכנולוגיים בארץ, לפחות אחד מהם בתחום הפיננסי.

[לעניין זה, “פרוייקט טכנולוגי” הוא פרוייקט שכלל לפחות שלושה מהמרכיבים הבאים: איפיון, עיצוב, תכנון מפורט, כתיבת קוד ובדיקות מסירה של מערכת מחשוב (חומרה ותוכנה). “בתחום הפיננסי” הכוונה היא למערכת העוסקת בפעילות ליבה של גוף פיננסי כהגדרתו בחוק בנק ישראל; או ארגון פיננסי שהתאגד במדינת חוץ, לדוגמה: תאגיד בנקאי, מוסד כספי, תאגיד שעיקר עיסוקו בביטוח ונתון לפיקוח של שלטונות מדינת חוץ; או מערכת העוסקת בפעילות הכספית של גוף אחר. כל אחד מהפרוייקטים בוצע על ידי ספק אחר ועבור לקוח אחר. כל אחד מהפרוייקטים הוא בהיקף של לפחות 10 מיליון ₪. אספקת שירותי הבקרה החלה והסתיימה בשבע השנים שקדמו למועד הגשת ההצעה.  הבקרה כללה לפחות שניים מהתחומים הבאים: ניהול סיכונים, בקרה תקציבית, ניהול לו”ז ואינטגרציה, בקרה על תכולה ואיכות].