בנק ישראל: מכרז לאספקת שירותי ייעוץ בתחום SharePoint

הגוף המפרסם: בנק ישראל

נושא המכרז: מכרז פומבי ממוכן דו-שלבי — לאספקת שירותי ייעוץ ולביצוע עבודות בתחום Microsoft SharePoint

מס’ המכרז: 29/17

תאריך פרסום: 27 בספטמבר 2017

מועד אחרון: 7 בנובמבר 2017

הערות: אספקת השירותים תחל בחודש ינואר 2018. למרות האמור מובהר כי הבנק רשאי לדחות או להקדים את מועד תחילת אספקת השירותים, הכול לפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט. תקופת ההתקשרות עם החברה שתזכה במכרז תהיה שלוש שנים  כאשר הבנק שומר לעצמו את הזכות לקצר את ההתקשרות או להאריכה בתקופות נוספות עד מקסימום של שש שנים בסך הכל. השירותים יינתנו בסניפי הבנק בירושלים ובתל-אביב או, במקום אחר כפי שיידרש ידי על הבנק ובתיאום עם הזוכה.

בין תנאי הסף: המציע ביצע לפחות שני פרויקטים מבוססיSharePoint  הכוללים פיתוח צד שרת בסביבה זו, כל אחד בהיקף 300,000 ₪, לא כולל מע”מ, לפחות. הפרויקטים התחילו והסתיימו במהלך חמש השנים שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות.

המציע ביצע השמה אצל לקוחות, של לפחות חמישה עובדים בעלי התמחות בתחום SharePoint, כאשר כל אחד מהם הועסק בהיקף של לפחות 400 שעות. ההשמה החלה במהלך השנתיים שקדמו למועד האחרון להגשת ההצעות.

ליועץ המוצע לתפקיד מיישם בכיר ניסיון של שנתיים לפחות ביישום בסביבת SharePoint 2013 ומעלה, וכן במתן שירות, הדרכה ותמיכה אישית במשתמשים ובמנהלי תוכן בסביבה זו.

ליועץ המוצע לתפקיד מפתח מתקדם ניסיון של שנה וחצי לפחות בפיתוח Front End מבוסס JavaScript כולל גישה למידע באמצעות REST API, בסביבת SharePoint 2013  ומעלה.

ליועץ המוצע לתפקיד מפתח בכיר ניסיון של שלוש שנים לפחות בפיתוח בסביבת SharePoint, הכולל פיתוח Front End מבוסס JavaScript כולל גישה למידע באמצעות REST API בסביבת SharePoint, מתוכם לפחות שנתיים בסביבת SharePoint 2013 ומעלה, וניסיון בניהול צוות פיתוח בפרויקט אחד לפחות מבוסס SharePoint.