בנק ישראל: דרוש/ה: אחראי/ת תמיכה במחשב האישי

שם המשרד: בנק ישראל/חטיבת טכנולוגיית מידע/מדור תמיכה

התפקיד: דרוש/ה: אחראי/ת תמיכה במחשב האישי

מועד אחרון: 12 ביולי 2012

תיאור התפקיד: תמיכה וסיוע למשתמשי-קצה בעבודה עם מחשבים אישיים, ניידים, מדפסות וציוד היקפי במסגרת צוות התמיכה של הבנק; התקנת ציוד קצה; איתור תקלות ויישום שיטות טיפול מתקדמות בעיקר תקלות במחשב האישי; הפצות תוכנה ועדכונים באמצעות כלים ייעודיים; עבודה עם מערכות ההפעלה Windows XP ו- Windows 7, יישומי Microsoft Office, תוכנות אנטי-וירוס , הצפנה ומערכות אבטחה שונות; עבודה עם מערכת SAP; עבודה עם בסיסי הנתונים Oracle ו- SQL; עבודה עם רשתות תקשורת Microsoft, עם IPVPN ורשתות אלחוטיות Wireless; מתן תמיכה ופתרון תקלות התקשרות לחיבור-מרחוק לרשת הארגונית באמצעות מחשבים ייעודיים; יצירת אב-טיפוס למחשבים; עבודה בצוות.