במסגרת שת”פ בין-מוסדי, אוני’ בר-אילן יישמה מערכת ERP שיושמה קודם לכן באוני’ תל אביב

במסגרת שיתוף פעולה בין-מוסדי, אוניברסיטת בר-אילן יישמה מערכת ERP שיושמה קודם לכן באוניברסיטת תל אביב ע”י חברת אדוונטק טכנולוגיות.

כך עולה מבקשה לפטור ממכרז של אוניברסיטת תל אביב עם חברת אדוונטק טכנולוגיות, עליה חתום אשר רוטקופ סמנכ”ל למיחשוב באוניברסיטת ת”א.

בבקשה כותב אשר רוטקופ כי מדובר בהרחבת פרוייקט שדרוג מערך ה- ERP שנעשה באוניברסיטת בר-אילן כך שיטפל בכל החלקים וההתאמות במערכת של אוניברסיטת ת”א שיושמה גם בבר-אילן במסגרת שיתוף הפעולה הבין-מוסדי.

לדבריו, בימים אלו מסיימת בר-אילן את שדרוג המערכת בסיוע אותה חברה ובהתאם להסכם הבין-מוסדי לאוניברסיטת תל אביב זכות מלאה ליישם את כל עבודת השדרוג כך שתידרש לבצע רק את החלקים שאינם זהים בין מערכות אלו שכאמור מתבססות על אותו יישום מקורי.

בסוף דצמבר 2015 מסתיימת תקופת התמיכה של יצרן התוכנה על הגירסה הקודמת של המערכת ולכן אוניברסיטת ת”א חייבת לעשות כל שניתן כדי לנסות ולסיים חלקה בשדרוג המשותף באופן מיידי כדי שיהיה זמן מינימלי ללא תמיכה מלאה במערכת קריטית זו. “רק הסתייעות בחברה זו ובאותם אנשים שביצעו מטעמה את התמיכה בשדרוג של בר-אילן יאפשר לאוניברסיטה לעמוד במטלה חיונית זו וייעשה שימוש מלא בקוד, בידע בהליכי העבודה ובתוצרים של פעילות בין-מוסדית משותפת זו”.