באישור החשכ”ל: התקשרות המשך של המשרד לשיוויון חברתי בפטור ממכרז עם בזק אונליין בהיקף של יותר מ- 9 מיליון ₪ לשנה: תפעול מרכז פניות הציבור של המשרד

הגוף המפרסם: המשרד לשיוויון חברתי

שם הספק: בזק אונליין בע”מ

מהות ההתקשרות: בקשה לאשר את הרחבת ההתקשרות עם חברת בזק אונליין בשנה נוספת או עד לבחירת זוכה במכרז, המוקדם מביניהם. בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות וזאת על מנת לאפשר פעילות סדירה של המוקד לפניות אזרחים ותיקים.

היקף ההתקשרות המבוקש/המאושר: 9,173,333 ₪

התחלת ההתקשרות: 15 באוקטובר 2017; סיום ההתקשרות: 14 באוקטובר 2018

החלטה: אושר ע”י החשב הכללי רוני חזקיהו בהמלצת וועדת הפטור המרכזית [האוצר/החשכ”ל]

הערות: החברה זכתה במכרז של המשרד והחלה להפעיל את המוקד מאוקטובר 2012. היקף ההתקשרות עימה [שנתיים ראשונות + שלוש שנות מימוש אופציות התקשרות] היה 40 מיליון ₪.

“תפקידי המוקד לפניות הציבור אותו החברה מפעילה: מתן מידע לאזרחים ותיקים אודות הזכויות, השירותים וההטבות המגיעות להם; סיוע במימוש זכויותיהם של האזרחים הוותיקים; הרצאות בנושא זכויות ברשויות מקומיות ובריכוזים נוספים; פנייה יזומה לאזרחים ותיקים שנה לפני פרישתם; הכשרת מתנדבים ברשויות המקומיות ו’ביחידות סגולה’ וסטודנטים בתוכנית ‘סטודנטים למען אזרחים ותיקים’; ליווי פרוייקטים של המשרד ביניהם ‘כאן גרים’, סדנאות הכנה לפרישה, אירוח אזרחים ותיקים בחגים וכיוצא בזה.

“המוקד מטפל ביותר מ- 120,000 פניות בשנה. בשנות פעילותו המוקד הצליח להגיע לכ- 688,000 אזרחים ותיקים, מתוכם 220,000 ניצולי שואה.

“ההתקשרות עם החברה במסגרת המכרז הפומבי עתידה להסתיים ביום 14.10.2017. לפני מספר חודשים, הנהלת המשרד התכוננה לסיום ההתקשרות ובחנה אפשרות לפרסם מכרז להפעלת מוקד לכלל יחידות המשרד, אך לאחר מספר חודשים החליטה להשאיר את המוקד במתכונתו הנוכחית”.

בחודש פברואר 2018 צפוי פרסום המכרז ובחודש יולי ייבחר הזוכה בו. בחודש אוקטובר בשנה הבאה ייחתם החוזה עם הזוכה ותחילת העבודה, לאחר הכשרה.