באישור החשכ”ל: התקשרות המשך מכוח מכרז מרכזי של מינהל הרכש הממשלתי (במשרד האוצר) עם מגלקום בע”מ ובינת יישום מערכות בע”מ לרכישה, אספקה והתקנת ציוד תקשורת פסיבי [בהיקף 25 מיליון ₪ עד 31.12].

הגוף המפרסם: משרד האוצר/מינהל הרכש הממשלתי

שמות הספקים: מגלקום בע”מ ובינת יישום מערכות בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות המשך מכוח מכרז מרכזי לרכישה, אספקה והתקנת ציוד תקשורת פסיבי

היקף ההתקשרות המבוקש/המאושר: 25,000,000  ₪ כולל מע”מ

התחלת ההתקשרות: 1 במאי 2018; סיום ההתקשרות: 31 בדצמבר 2018, או עד להתקשרות עם הזוכה במכרז החדש וסיום היערכותו, לפי המוקדם ביניהם

החלטה: אושר ע”י החשב הכללי רוני חזקיהו, בהמלצת וועדת הפטור המרכזית

הערות: התקשרות המשך באישור ועדת פטור מרכזית בנסיבות מיוחדות. “מכרז חדש שמספרו 6-2018, אשר יחליף את המכרז שבנדון, נמצא בהליכי הכנה לקראת פרסומו, לאחר אישור עקרונות המכרז בוועדת המכרזים. עפ”י לוח הזמנים המתוכנן, פרסום הוראות התכ”ם וכניסת המכרז החדש לתוקף צפויים להיות במהלך החודשים נובמבר-דצמבר 2018. בנוסף, נדרשת תקופה של כחודש לצורך היערכותו של הספק החדש.

“עקב מעבר למודל כלכלי מעודכן ומורכבות המכרז החדש, המכיל מספר פריטים רב וכן עבודות תשתית, נדרש עדכון מורכב ומהותי במסמכי המכרז. כמו כן חל עיכוב בפרסום מסמכי המכרז עקב הצורך במתן מענה לחשש ניגוד עניינים של אחד מיועצי המכרז. על כן מתעכב פרסומו של המכרז החדש. הצפי לפרסום המכרז החדש הינו הרבע השני של שנת 2018.

“הציוד והשירותים מושא המכרז הינם חיוניים לעבודה רציפה ותקינה של מערכות המחשוב והתקשורת של משרדי הממשלה”.

לפי נתונים שסופקו, הרי שהיקף ההתקשרות הכולל עם שני הספקים הללו לתקופת המכרז וכלל התקשרויות ההמשך שאושרו עומד על כ- 232 מיליון ₪ כולל מע”מ.