באיזה בי”ס לתקשורת מלמדים שניתן להגדיר אייטם על סמינר מקצועי שיתקיים בעתיד כאייטם “בלעדי”?

15:57 29.06.2018

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל

תגים: ,

ב- 25 ביוני 2018 פירסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ ידיעה – שסווגה כ”בלעדי” – והכותרת שלה הייתה “הדור הבא של מערכות אלחוטיות וסלולריות  5G – סמינר למקצוענים. נפתח רישום“.

כפי שקורה אצלו, הידיעה “הבלעדית” שונמכה לאחר מספר ימים וכיום היא מסווגת תחת הסיווג הפשוט “חדשות מקומיות” בלבד. אבל זה לא העניין כאן באייטם זה.

האייטם הזה, שלפחות למשך יום הופיע בראש רשימת האייטמים באתר של אבי וייס, גרם לי לתהות: באיזה בית-ספר לתקשורת בדיוק מלמדים להגדיר אייטם על סמינר מקצועי שיתקיים בעתיד, אחד מיני רבים המתקיימים במקומותינו, כאייטם “בלעדי”?

לא עבר זמן רב: ליתר דיוק, יום אחד לאחר פרסום האייטם הבלעדי, פורסם ב’טלקום ניוז’ אייטם אחד נוסף הקשור אף הוא לחברת Keysight Technologies והעוסק ב”פיתרונות לוולידציה וניפוי שגיאות במערכות מבוססות פרוטוקולי הזיכרון החדשים DDR5  ו- LPDDR5″. הפעם, אבי וייס סיווג אייטם זה רק כ’נושא חם’.

במקרה, רק במקרה, השבוע גם החלו להופיע כמה באנרי פרסום חדשים (בתשלום, יש להניח) באתר ‘טלקום ניוז’. במקרה, רק במקרה, הבאנרים הללו הם של חברת Keysight Technologies. הקלקה עליהם מובילה לרישום לאותו סמינר שהוזכר מוקדם יותר כאן באייטם זה.

כמובן שיש הפרדה מוחלטת במערכת ‘טלקום ניוז’: אין כל קשר בין “Telecom News” שפירסמה את שני האייטמים הללו לבין “Telecom News” שמפרסמת את הבאנרים הפרסומיים אצלה.

או שמא במקרה הזה כן יש קשר בין חומר מערכתי לחומר פרסומי?

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

השאלות המופיעות באייטם זה הן שאלות רטוריות. אבי וייס קורא אך באופן פומבי מתעלם מ”ריד איט נאו” בכך שאינו מגיב על הביקורת שאני מעלה כאן כלפיו.

לכתוב שוב ושוב על כך שמשרד התקשורת מתעלם מהפניות שלו – זה מבחינתו בסדר גמור. אבל כשהוא עצמו מתעלם מדברים שנכתבים עליו…

בשל אותה התעלמות, אתלה באילנות גבוהים ואצטט את המשפטים הכה-חביבים על אבי וייס שהוא משתמש בהם (בוריאציות שונות) בצורה תדירה מאוד בעיקר לגבי משרד התקשורת. הפעם – הדברים מתייחסים לאבי וייס עצמו:

לא הצלחתי לקבל תגובה, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל, אעדכן בהתאם. לא להיות במתח, הסיכויים שאקבל תגובות, הם בערך כמו הסיכויים שאסע כעת לנתב”ג ואקח טיסה ישירה להתיישב במאדים [או] … טיסה ישירה לשמש (זה לא מסוכן, אם טסים בלילה“.