אימרקטר: 2017 תהיה נקודת ציון במסחר האלקטרוני בארה”ב: יותר ממחצית מהרוכשים הדיגיטליים יבצעו לפחות רכישה אחת באמצעות הסמרטפון

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 6 בפברואר 2016 אומר כי שנת 2017 תהיה נקודת ציון במסחר האלקטרוני בארצות הברית: 51.2% (או 95.1 מיליון איש בני 14 ויותר) מהרוכשים הדיגיטליים יבצעו לפחות רכישה אחת באמצעות הטלפון החכם (סמרטפון) שלהם.

לדברי חברת המחקר, מחצית מכלל מכירות המסחר הנייד [mCommerce, Mobile Commerce] הקמעונאיות (או 75.51 מיליארד דולר) יבוצעו באמצעות הטלפון החכם. זאת לעומת נתון של 48% בשנת 2016.

“ככל שהאתרים הניידים עוברים אופטימיזציה וחל גידול בגודל הצגים, כך נעשה קל יותר לצרכנים להשלים את רכישותיהם באמצעות הסמרטפון, אשר יניע את הגידול במסחר הנייד במהלך השנים הקרובות”.

ככל שהנתח של הסמרטפונים מכלל מכירות המסחר הנייד גדלות, כך קטן השיעור של מכירות באמצעות מחשבי לוח (טבלטים).

הנתח של מכירות המסחר הנייד באמצעות מחשבי לוח צפוי לקטון משיעור של 50.6% בשנת 2016 לשיעור של 48.7% בשנת 2017.

הנתח של mCommerce מכלל מכירות המסחר האלקטרוני השנה יהיה 32% אך רק 2.6% מכלל המכירות הקמעונאיות.

לדברי אימרקטר, השנה 165.8 מיליון אמריקנים (בני 14 ויותר) יבצעו שופינג בסמרטפון (גלישה, ‘מחקר שווקים’ או השוואה בין מוצרים) אם כי לא בהכרח ישלימו את תהליך הרכישה באמצעות הטלפון הנייד שלהם. מדובר ב- 78.5% מכלל הצרכנים הדיגיטליים בארצות הברית.