אימרקטר: משווקים אומרים כי רק תוכנת CRM מוכחת כיעילה מכלל הטכנולוגיות המתוכננות לסייע להם

חברת המחקר eMarketer פירסמה ב- 19 בנובמבר 2014 ממצאי סקר של חברת Ascend2 שנועד לבדוק בקרב משווקים מהי לדעתם הטכנולוגיה הטובה ביותר המסייעת להם במאמצי שיווק מבוססי-הנתונים.

הסקר נערך במספר מדינות והשתתפו בו מקצועני שיווק, מרביתם מחברות בנות עד 500 עובדים.

יותר ממחצית מכלל המשתתפים בסקר (55%) ציינו את תוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM)  כסוג היחיד של טכנולוגיית שיווק דיגיטלית שהייתה שימושית עבורם במאמצי שיווק מבוססי-הנתונים.

במקום השני, קרוב למחצית מהמשתתפים (49%) נקבו בתוכנת אנליטיקת שיווק [marketing analytics software] ו- 48% נקבו בתוכנת שיווק מבוסס דואר אלקטרוני.

46% מהנשאלים ציינו מערכת מיכון השיווק [marketing automation] ככלי יעיל מבחינתם.

14-18 אחוזים ציינו תוכנת שיווק תוכן [Content Marketing Software], תוכנה מדיה חברתית ותוכנת קידום אתרים במנועי חיפוש (Search Engine Optimization).

בהישאלם לגבי מידת החשיבות של איכות ושלמות הנתונים [Data Quality/Completeness] לפילוח השיווק/לשיווק מוכוון [Marketing Segmentation/Targeting] השיבו 84% כ”חשוב מאוד” ו- 15% השיבו “חשוב למדי”.